Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Me eerste kweek met green o matic autoflower

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Me eerste kweek met green o matic autoflower

van welke zaadbank komt die cheese ?

groet dice
    all the true weed smokers got to smoke before they eat

Comment

zien er goed uit hoor !
      Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Re: Me eerste kweek met green o matic en cheese

Dinafem ! Ja dice excuses daarvoor . Heb dit topic aangemaakt voor de afjes maar in een vroeg stadium de potjes door elkaar gegooid waardoor de Cheese er een beetje raar is bij gekomen . Zou het fijn vinden het hier af te maken dus bij deze de informatie van de Cheese dames .

Verkrijgbaar als: Feminized zaden
        CBD Gemiddeld
        Bloeitijd: 50 - 60 Days
        Genetica: Old school UK Skunk x Afghani
        Oogst (buiten): Mid October
        Hoogte: Height outdoor: Up to 2.5 meters
        THC 9 - 14%
        Type Indica 60% / Sativa 40%
        Opbrengst (binnen): 200-500 gr/m2

Bij 420 en meerdere webshops te bestellen

Last edited by Jointjedraaien; 15 August 2012, 01:15. Reden: Titel aangepast

Comment

geen probleem , dat heb je weer helemaal goedgemaakt
          all the true weed smokers got to smoke before they eat

Comment

Dag 42 van de Cheese bloei . Heb met veel pijn en moeite wat toppen eraf gehaald waar rot aan zat . Heb het gelijk in een koelbox met laag water gegooid zodat het niet verder verstuift in me tuintje , zonde om nu al weg te knippen

Afbeelding cheese 056.jpg

Verder ontwikkelen de topjes zich prima , ik kijk het nog eventjes aan maar mocht er meer rot komen dan gaat ie toch wel wat sneller om als de gedachte 55/60 dagen .

Afbeelding cheese 001.jpgAfbeelding cheese 003.jpgAfbeelding cheese 006.jpgAfbeelding cheese 007.jpgAfbeelding cheese 008.jpgAfbeelding cheese 020.jpgAfbeelding cheese 039.jpgAfbeelding cheese 041.jpgAfbeelding cheese 047.jpgAfbeelding cheese 048.jpg

Comment

Als je milky tricho's hebt zou ik toch rap wat gaan knippen, voor het te laat is.
              Cheese is toch niet zo geschikt voor ons buitenklimaat, blijkt.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Het is nog zo,n 90 % doorzichtbaar wat er op zit qua trichomes . Ik heb een probleem dat de schuur waar ze in verduisterd staan niet geventileerd is , dames gingen gister erin met een temp van 25,2 en een lv van 36.4 [heel de dag een fan in schuur en de deur open] vanochtend was de temp 24.3 en lv 74% . Er is nu nog zo,n 14 uur licht per dag dus probeer ze max 2 uur in schuur te zetten en dan toch maar iets van donker plekkie vinden in tuin , word moeilijk met al die verlichting van de buurtjes . Maar laat ze liever even zwellen er zitten nu net wat topjes op

Comment

Vanmorgen bij de dame waar eerder rot in zat weer 3 toppen weg gehaald , denk dat ik die morgen om ga gooien .
                  De andere hou ik scherp in de gaten maar nog niks geen rot te bekennen , deze zwelt super met dit weer .

Afbeelding cheese 075.jpgAfbeelding cheese 081.jpgAfbeelding cheese 085.jpgAfbeelding cheese 087.jpgAfbeelding cheese 088.jpgAfbeelding cheese 089.jpgAfbeelding cheese 090.jpg

Erg spannend de laatste weekjes , hoop dat me geduld word beloond
                  Last edited by langenl; 18 August 2012, 20:22.

Comment

mooie
                    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Heb degene waar al heel wat rot uitgeknipt was omgegooid en linea direct in de kliko gedonderd , had na zoveel energie in dit plantje zoiets van jij bent het niet meer waard . De andere dame heb ik net ontdaan van alle grote bladeren , heb nog 1 keer 6 ltr water gegeven en denk dat ze vanavond of morgen helemaal omgaat . Het is een heel gekloot nog met dat zak microscoopje trichs goed te bekijken , maar zie toch al veel milky en al enkele gelig . Hier nog een paar pics

Afbeelding cheese 106.jpgAfbeelding cheese 107.jpgAfbeelding cheese 113.jpgAfbeelding cheese 103.jpg

Comment

ziet er goed uit hoor zonde van je rot !
                        Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

hoe zie je als je toppen beginnen rotten?
                          ik ben namelijk vandaag gestart met ontkiemen van cheese autoflower. Deze worden wellicht niet zo groot als de jouwe? ik hoop ze tegen oktober te oogsten.
                          mooi verslagje!

Comment

Ik zie het aan de wat kleinere blaadjes , als die raar opkrullen en je trekt ze zonder moeite eruit is het meestal mis . Ook heb het een vies bruin kleurtje , in een wat verder stadium ziet het er zo uit :

Vanmorgen de Cheese omgegooid en gewoon in ze geheel opgehangen . Wil het even een weekje aankijken hoe het gaat en desnoods alles los knippen maar vond het wel makkelijk zo :p
                            Afbeelding cheese 123.jpgAfbeelding cheese 124.jpgAfbeelding cheese 121.jpg

En de wortels

Afbeelding cheese 118.jpgAfbeelding cheese 119.jpg

Ik controleer meerdere keren per dag of er geen rot in komt en de ventilator blijft er 24/7 opstaan

Comment

ok, binnen 8-9 weken zal ik het wel merken als er toprot inkomt
                              Ziet er een mooie opbrengst ut bij jou

Comment

Ben het knippen meer als zat , wat een klotewerk ! Heb de hele plant nu netjes geknipt en laat de toppen komende dagen nog in een net drogen voordat ze in de pot gaan [de 2 ltr curepot zat al vol ].

Afbeelding cheese 140.jpgAfbeelding cheese 145.jpgAfbeelding cheese 147.jpg

De laatste cheese begint nu met de topvorming en begint lekker te ruiken , hoop dat ik deze kan laten staan tot toppen niet verder kunnen zwellen al komt er nat weer aan . We zien het wel

Afbeelding cheese 143.jpgAfbeelding cheese 144.jpg
                                Last edited by langenl; 24 August 2012, 14:02. Reden: foto,s toegevoegd

Comment

Bezig...
                                X