Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Dinafem ! Ja dice excuses daarvoor . Heb dit topic aangemaakt voor de afjes maar in een vroeg stadium de potjes door elkaar gegooid waardoor de Cheese er een beetje raar is bij gekomen . Zou het fijn vinden het hier af te maken dus bij deze de informatie van de Cheese dames .
Verkrijgbaar als: Feminized zaden CBD Gemiddeld Bloeitijd: 50 - 60 Days Genetica: Old school UK Skunk x Afghani Oogst (buiten): Mid October Hoogte: Height outdoor: Up to 2.5 meters THC 9 - 14% Type Indica 60% / Sativa 40% Opbrengst (binnen): 200-500 gr/m2
Bij 420 en meerdere webshops te bestellen
Last edited by Jointjedraaien; 15 August 2012, 01:15.
Reden: Titel aangepast
Dag 42 van de Cheese bloei . Heb met veel pijn en moeite wat toppen eraf gehaald waar rot aan zat . Heb het gelijk in een koelbox met laag water gegooid zodat het niet verder verstuift in me tuintje , zonde om nu al weg te knippen
Verder ontwikkelen de topjes zich prima , ik kijk het nog eventjes aan maar mocht er meer rot komen dan gaat ie toch wel wat sneller om als de gedachte 55/60 dagen .
Het is nog zo,n 90 % doorzichtbaar wat er op zit qua trichomes . Ik heb een probleem dat de schuur waar ze in verduisterd staan niet geventileerd is , dames gingen gister erin met een temp van 25,2 en een lv van 36.4 [heel de dag een fan in schuur en de deur open] vanochtend was de temp 24.3 en lv 74% . Er is nu nog zo,n 14 uur licht per dag dus probeer ze max 2 uur in schuur te zetten en dan toch maar iets van donker plekkie vinden in tuin , word moeilijk met al die verlichting van de buurtjes . Maar laat ze liever even zwellen er zitten nu net wat topjes op
Vanmorgen bij de dame waar eerder rot in zat weer 3 toppen weg gehaald , denk dat ik die morgen om ga gooien .
De andere hou ik scherp in de gaten maar nog niks geen rot te bekennen , deze zwelt super met dit weer .
Heb degene waar al heel wat rot uitgeknipt was omgegooid en linea direct in de kliko gedonderd , had na zoveel energie in dit plantje zoiets van jij bent het niet meer waard . De andere dame heb ik net ontdaan van alle grote bladeren , heb nog 1 keer 6 ltr water gegeven en denk dat ze vanavond of morgen helemaal omgaat . Het is een heel gekloot nog met dat zak microscoopje trichs goed te bekijken , maar zie toch al veel milky en al enkele gelig . Hier nog een paar pics
hoe zie je als je toppen beginnen rotten?
ik ben namelijk vandaag gestart met ontkiemen van cheese autoflower. Deze worden wellicht niet zo groot als de jouwe? ik hoop ze tegen oktober te oogsten.
mooi verslagje!
Ik zie het aan de wat kleinere blaadjes , als die raar opkrullen en je trekt ze zonder moeite eruit is het meestal mis . Ook heb het een vies bruin kleurtje , in een wat verder stadium ziet het er zo uit :
Ben het knippen meer als zat , wat een klotewerk ! Heb de hele plant nu netjes geknipt en laat de toppen komende dagen nog in een net drogen voordat ze in de pot gaan [de 2 ltr curepot zat al vol ].
De laatste cheese begint nu met de topvorming en begint lekker te ruiken , hoop dat ik deze kan laten staan tot toppen niet verder kunnen zwellen al komt er nat weer aan . We zien het wel
Comment