Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Me eerste kweek met green o matic autoflower

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Me eerste kweek met green o matic autoflower

zijn deze cheese ook af ?
    ik heb zelf 5 cheese vrouwtjes waarvan nu de haartjes een klein beetje beginnen te komen , heb je enig idee hoelang het nog kan duren?
    en hoeveel gram heb je er nat afgehaald?
    verder ziet alles er top uit!!
    peace!

Comment

Geen af wel vrouwelijk zaad . Ik heb deze die geoogst is verduistert waardoor die al klaar is , de laatste begint nu pas echt te bloeien dus zal denk nog wel weekje of 8 staan nu . Ik zal als alles geknipt is het is gaan wegen , en dan na wat weekjes drogen / curen nog is !

Comment

ziet er lekker uit !
        all the true weed smokers got to smoke before they eat

Comment

Dank je icecream ! Vandaag was dan eindelijk alles geknipt , alle takken weg gegooid en de 2 potten met fluffe topjes en knipafval gaat komend weekend de pan in voor een heerlijk wietbotertje ! Ik met het netje geknipte toppen even na de weegschaal gegaan en kwam op een 87gr uit . Zal nog wel iets vanaf gaan komende weken in de curepot maar als de smaak maar goed is ! Er zal vast wel een dikke 150 a 200 de plant haalbaar zijn met dit soortje , hoop dat de laatste lekker mag zwellen zonder rot maar de tijd zal het leren .

Comment

Man wat een mooie toppen, lekker! Succes met de droogbende, ben benieuwd naar het rookverslag. Cheese is mij onbekend (qua smaak, en effect).
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Thnx het valt mij ook niet tegen zo het eerste jaartje kweken . De Cheese geur is volledig weg meer een hooi geurtje met een heel klein beetje zoetig , hoor van andere mensen met wat meer ervaring dat de smaak / geur met de tijd beter zal worden en ga dit ook ten harte nemen . Nog 1 weekje op het net en dan de pot in

Afbeelding cheese 164.jpgAfbeelding cheese 165.jpg

En de laatste cheese dame buiten werd weer wat lichter van kleur , dus maar weer is een klein beetje plagron bloom meegegeven op 10 ltr water , en maar duimen dat er geen rot in komt met dit wisselachtige weer

Afbeelding cheese 158.jpgAfbeelding cheese 159.jpgAfbeelding cheese 162.jpgAfbeelding cheese 163.jpgAfbeelding cheese 153.jpg

Comment

Doe mij nog maar 4 weekjes dit weer De cheese is lekker aan het zwellen en de witte laag begint te verschijnen op het blad rond toppen .

Afbeelding cheese 174.jpgAfbeelding cheese 173.jpgAfbeelding cheese 175.jpg

Comment

Helaas wat dagen afwezig geweest [ziekenhuisbezoekje] heb aardig wat invloed op me Cheese dame gehad , ga haar komende dagen maar weer verwennen met wat plagronbloomsiroop want ze stond aardig droog na zo,n 5 dagen

Afbeelding cheese 180.jpgAfbeelding cheese 179.jpg

Comment

Aardig wat rot weer weg geknipt helaas , maar laat deze staan tot trichomes echt gelig zijn

Afbeelding cheese 181.jpgAfbeelding cheese 182.jpgAfbeelding cheese 184.jpgAfbeelding cheese 185.jpg

En had voor de lol nog een amnees af staan , gekke ding is 1.40 en me lievelingetje nu

Afbeelding amneesbloei 051.jpgAfbeelding amneesbloei 048.jpgAfbeelding amneesbloei 043.jpg

Comment

heel erg mooi allemaal
                      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Wauw! van welke breeder is die amnees af?
                        Gaat op rot na lekker bij je zeg!

Comment

Die amnees is van Hy-Seeds , ik heb deze dame inmiddels geknipt en in een pot zitten . Lekker rokertje al zeg ! Ik kwam uit op de 117 gr lekker compacte toppen en een echte haze lucht wat er van af komt . De Cheese buiten heb ik opgegeven zat zoveel rot in dat ik haar zo in de kliko heb gegooid . Maja om het wat positief af te sluiten dit eerste buiten seizoen de laatste foto,s van de amnees af :

Afbeelding amneesbloei 110.jpgAfbeelding amneesbloei 114.jpg

Comment

En om netjes af te sluiten een rookverslag . Helaas van de oorspronkelijke plant de green o matic weinig tot niks gerookt .

De Cheese is echt een lekker rokertje na wat weken drogen / curen . Beetje van afghaan grondachtig tot hmm tja een ouwe kaas smaak . Heerlijk stoned vleugje niet echt knetter gelijk . Voor een eerste buitenronde en te vroeg moeten oogsten ivm rot toch nog een goede 7,5 ! Wil met Cheese zeker nog een keer een ronde doen alleen dan met een haze cheese .

De Amnees af van Hy-Seeds is te lekker om echt lang te laten liggen Lekker compacte toppen en een echte overheersende haze smaak . Heb amnees wel is zoeter geproefd maar ik ben heel blij met dit resultaat . Is na 1 joint echt wel even achterover leunen en het er even lekker van nemen , zakt na zo,n uurtje in . Ik geef deze af een dikke 8.5 aangezien ik als eerstejaars knoeier zo iets lekkers eraf heb kennen halen .

Bij deze me afsluitpost van buitenseizoen 2012 !

Comment

Bezig...
                            X