Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

WizzelYaShizzels kweekverslag autoflower; AutoBlueberry 2 zaden, graag tips en reacties!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

WizzelYaShizzels kweekverslag autoflower; AutoBlueberry 2 zaden, graag tips en reacties!!

Korting op 420shop
    P5150557.jpgP5150562.jpgP5150564.jpgP5150566.jpg
    Waar ik nu een kleeeeiiiin beetje bezorgt over ben zijn de blaadjes, want er is aan het einde een klein beetje bruin ofzo? Neem aan/ hoop dat dat normaal is.

Groetjes,
    WizzelYaShizzel

Re: WizzelYaShizzels kweekverslag autoflower; AutoBlueberry 2 zaden, graag tips en reactie

Ik zou ze even een week of twee helemaal geen water geven.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Re: WizzelYaShizzels kweekverslag autoflower; AutoBlueberry 2 zaden, graag tips en reactie

Comment

Heb wel zeker gaatjes in me pot maar geef ze zeker elke dag flink wat water, maarja niet meer doen dus
        Zal binnenkort weer foto maken van hoe de stand van zaken is na een week geen water.

Comment

Hier heb ik weer wat foto's van mijn kweek;
          P5180567.jpgP5180568.jpgP5180569.jpgP5180570.jpgP5180571.jpgP5180573.jpg <- 18 mei
          P5200574.jpgP5200575.jpgP5200576.jpgP5200579.jpg<- 20 mei
          P5220586.jpgP5220587.jpgP5220588.jpgP5220589.jpg<- 22 mei.
          IK heb ze nu een week geen water gegeven en ga nu weer beginnen met wat water geven.
          Ziet het er een beetje goed uit of heb je nog op/aanmerkingen zeg het dan!
          Attached Files

Comment

2 opmerkingen:
            - Ze staan nog steeds vochtig, laat het eerst droog worden voordat je water geeft.
            - Gooi ze naar buiten, ze krijgen duidelijk te weinig licht. Ofja, te weinig.. Voldoende om te groeien, maar een gezonde indruk laten ze niet achter. Ik zou graag zien dat ze meer licht krijgen!
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

@ LR2
              Ik heb de 2 dames naar buiten gebracht en geef ze nu ook weer wat water want ze waren uitgedroogd.

Verder heb ik nog een vraag want zoals je op de foto kunt zien---->P5270681.jpgis mijn achterste plantje beetje schuin en niet echt stabiel.
              Zal ik hem recht zetten dmv een sate prikker of zo laten?
              Verder nog weer wat leuke foto'tjes:
              P5260661.jpgP5260662.jpgP5260664.jpgP5260668.jpgP5260669.jpg<---- 26 mei
              P5270678.jpgP5270679.jpgP5270680.jpg<---27 mei
              Als je verder nog op of aanmerkingen, ik sta voor alles open
              Greetz,
              WizzelYaShizzl

Comment

Even je potjes tot de rand vullen (waarom doet niemand dat eigenlijk meteen? Je wilt in je biertje toch ook het schuim tot de rand?) en dat scheef staan trekt wel bij. Ziet er verder goed uit zo!
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Ben jij wel 18?

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
                  Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

Comment

@ LR2 oke, zal ik meteen doen!

@ vlrs, yup

Comment

gaat lekker tog
                      beste is 18/6 ofzo
                      en voeding
                      ik ben zelf ook begonnen
                      heb ook een kas voor de mindere dagen
                      hopen op mooi weer en niet teveel water
                      hier nog een link van mijn planten
                      suc6

http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/23731-4-keer-royal-queen-autoflowers-buiten?p=281923#post281923

grtz

Comment

Dag 26 sinds de ontkieming,

Heb helaas vandaag geen foto's gemaakt. gister had ik er nog wel een paar gemaakt, staan onderaan als bijlage.
                        De plantjes staan overigens beiden op balkon dat op het oosten staat dus ze hebben volle zon van een uurtje of 09:00 t/m 13:30 ofzo.
                        Verder laat ik ze ook gewoon 24uur buiten.
                        Als het goed is kan dit toch gewoon omdat het toch Autoflowers zijn dus hoef ik ze over een paar weken toch niet te verduisteren voor de bloei?

Zit overigens te twijfelen om mijn kleinere plantje te gaan scroggen, wil ik wel eens proberen of raden jullie dat af?
                        Zal nu ook wel proberen om een dagelijks dan wel 2 daags verslag uit te brengen.

P5280685.jpgP5280687.jpgP5280690.jpgP5280693.jpgP5280695.jpgP5280697.jpg<-- 28 mei

Comment

Dag 27 sinds de ontkieming,

Vandaag weer even langs de plantjes gegaan, en weer wat kiekjes geschoten.
                          Naar mijn idee gaat het best prima .

Enkel, is het erg dat mijn onderste blaadje (ben de benaming ff vergeten) wat inkrimpt en geel wordt?
                          P5300710.jpgP5300700.jpg

Verder vraag ik me ook nog steeds af of ik mijn kleinste plantje ga scroggen, raden jullie dit aan?
                          Graag jullie mening hierover.
                          Rest van de kliekjes:
                          P5300711.jpgP5300708.jpgP5300705.jpgP5300704.jpgP5300703.jpgP5300699.jpgP5300698.jpg<--- 30 mei

Comment

dat de lobblaadjes uitdrogen is normaal
                            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Oke, top!
                              En wat denk je ervan om te gaan scroggen?

Comment

Bezig...
                              X