Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag RQS Outdoor Mix week 5 tem 9

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Kweekverslag RQS Outdoor Mix week 5 tem 9

Korting op 420shop
    Hello!

ik heb voor mijn eerste kweekpoging de RQS Outdoor Mix (3 zaadjes) geplant begin april. De eerste weken onder een omgekeerde glazen slakom op de vensterbank, daarna buiten in een serretje:

(na 35 dagen)
    pics 095.jpg
    spijtig genoeg is een van de twee autoflowers in een vroeg stadium gesneuveld...slakken
    heb vanaf het begin steeds gewone bio-potgrond gebruikt, bij het verpotten vermengd met een kleine hoeveelheid koeien- en duivenmest in poedervorm en wat compost uit de tuin, voor de rest geen extra voeding (ik probeer het zo low-cost en natuurlijk mogelijk te doen).

(na 7 weken, autoflower in bloei)
    pics 099.jpgpics 105.jpg

ik heb ze tot nu toe steeds 's nachts binnen gezet, met het weer van de laatste weken overdag wel vaak onder een afdakje moeten zetten... zon waar blijf je?

(na 8 weken, allebei rond de 30 cm)
    4juin2012 009.jpg
    4juin2012 016.jpg

en nu dus dag 63:
    (mocht jullie iets opvallen, alle info en tips steeds welkom bij deze newbie)

Royal Bluematic meet nu 36 cm

IMG_0783.jpgIMG_0787.jpgIMG_0789.jpg

De Royal Moby zit aan 47 cm (meer dan 16 cm op 2 weken, misschien vanwege het weinige zonlicht de laatste weken? of is het gewoon normaal dat ze zo snel groeit?)
    IMG_0791.jpgIMG_0792.jpgIMG_0793.jpg

Was eigenlijk van plan om ze in haar pot te laten, maar twijfel nu of ik die Royal Moby niet toch in volle grond zou zetten... Moet wel een beetje opletten voor de buren vooral qua geur dan, dus misschien wordt ze dan te groot... vragen, vragen...

Wanneer hopelijk binnenkort de zon weer van de partij is, plant ik drie Dutch Passion Think Different autofem zaadjes. Zal daarvan regelmatig een updateje posten

cheers
    calmos
Bezig...
X