Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TGIF zijn eerste buiten kweek. 2x Frisian Dew

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    TGIF zijn eerste buiten kweek. 2x Frisian Dew

    Korting op 420shop


    Ghello,

    Eerste eigen topic.
    Ik hoop op twee grote bomen dit jaar. Op dit moment zijn ze 5 weekjes oud. photo.jpgphotoq.jpg

    Idee is ze tot September / Oktober te laten staan en er een mooi bio buiten wietje van te maken.
    Eerste voeding dat ze gekregen hebben is wat as uit de bbq en binnenkort gaat er vismeel overheen.

    Mijn plan was 2x frisian dew en 2x Blueberry x AK47. Maar de zaden van lowrider waren kut, er kwam geen enkele blueberry uit.
    Deze frisian dews kwamen dan wel in minder mooi hoesje, maar ontkiemden vrijwel meteen en groeien lekker in de handen van een beginner.

    Het weer mag wel iets beter worden... :{
    Last edited by TGIF; 16 June 2012, 12:50.

    #2

    Comment


      #3
      Re: TGIF zijn eerste buiten kweek. 2x Frisian Dew

      ja precies

      Comment


        #4
        Re: TGIF zijn eerste buiten kweek. 2x Frisian Dew

        inderdaad, maar wel veel succes
        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

        Comment


          #5
          Re: TGIF zijn eerste buiten kweek. 2x Frisian Dew

          Zitten gaten onderin en veel meer hygrokorrels en perliet, maar ik denk dat ik komende week de pot ga afdekken door rotte weer van afgelopen weken.

          Comment


            #6
            Re: TGIF zijn eerste buiten kweek. 2x Frisian Dew

            Update:

            Rechter dame is 1 week jonger, en ben zo slim geweest om haar met mijn eigen brouwsel te bespuiten terwijl de zon scheen (brouwsel tegen spint: tabak, peper: Dit in kokend water doen, laten trekken en dan alcohol erbij. Spint was de dag erna niet meer dan een rood dood stipje). Met resultaat dat blad verbrand is.

            Linker dame groeit goed.

            Beide dames heb ik de lagere takken lopen dieven. Tot de 4e vertakking.
            Omdat ik gelezen had over super cropping heb ik dit alleen op de Linker dame toegepast.
            Ik ben benieuwd of het resultaat zichtbaar gaat worden (beiden Frisian dew, 1 week verschil in leeftijd en in dezelfde pot met dezelfde voeding).

            Dames mogen iets meer licht krijgen, maar de weer goden zijn niet gunstig geweest. Staan op zuid oosten, hebben direct licht van 11.30 tot 18.00. Is beste plek in de tuin qua licht.

            Linkerdame is nu incl pot 1 meter 80.
            Last edited by TGIF; 17 November 2012, 08:34.

            Comment


              #7
              Re: TGIF zijn eerste buiten kweek. 2x Frisian Dew

              Zon zon zon da hebben ze nodig
              God was never on your side..

              Comment


                #8
                Gelukkig hebben we die nu

                Greetz,

                xslt66x

                Comment


                  #9
                  Re: TGIF zijn eerste buiten kweek. 2x Frisian Dew

                  Eerste bloemen vandaag gespot, doe morgen foto ervan.

                  Comment


                    #10
                    Re: TGIF zijn eerste buiten kweek. 2x Frisian Dew

                    Zie haast geen kleine blaadjes, bijna alleen maar fan bladeren.

                    Maar toch leuke planten

                    Comment


                      #11
                      Re: TGIF zijn eerste buiten kweek. 2x Frisian Dew

                      Waarom staan er 2 in 1 pot?? Dit gaat volgens mij problemen opleveren, de planten komen tegen elkaar aan en de wortels zullen niet lekker groeien denk ik?

                      Comment


                        #12
                        Re: TGIF zijn eerste buiten kweek. 2x Frisian Dew

                        Oorspronkelijk geplaatst door MCweed View Post
                        Waarom staan er 2 in 1 pot?? Dit gaat volgens mij problemen opleveren, de planten komen tegen elkaar aan en de wortels zullen niet lekker groeien denk ik?
                        Ik denk inderdaad dat het voor de wortels niet gunstig is.
                        Wel een leuke plant verder de Frisian Dew, ik heb er dit jaar ook 2 in de tuin staan en ben er zeer tevreden over!

                        Hier een foto van een van mijn Frisians:
                        frisiandew1.jpg

                        Succes verder met je kweek!

                        Comment


                          #13
                          Re: TGIF zijn eerste buiten kweek. 2x Frisian Dew

                          Tijd voor een update 7e week bloei



                          Fotos 001 en 002 zijn 1 september genomen.



                          Status nu:
                          knak001.jpgknak002.jpg

                          Gisteren is een van de onderste takken geknakt tijdens de storm. Helaas zat er enkel nog een milimeter aan bast die het vast hield waardoor fixen niet meer mogelijk was.

                          Ook merk ik dat de kleinste plant in de hoofdtop blad heeft dat lijkt alsof hij bevroren is geweest??? Ik vraag me af of ik de kleinere plant niet moet gaan oogsten.
                          Plantje waar ik over denk om te gaan oogsten. Het is geen toprot is mijn idee, de geur is onveranderd en als ik het voorzichtig uit elkaar pluis dan blijft ik gewoon bloemen zonder rare schimmels e.d. vinden. Er zat wel een plek vol met THC wat leek op schimmel, maar na aanraking werd al heel duidelijk dat dit bijna pure harsh was.

                          Jullie mening over onderstaande 3 foto's: Oogsten of niet?

                          Rotte blad zit enkel op hoofdtop.

                          En de laatste:

                          De grootste plant welke lekker doorgaat:



                          En samen hoe ze er nu bij staan Zoals zichtbaar is: Ik heb niet heel veel voeding gegeven in het laatste stadium, bedoeling was zo puur mogelijk wietje zonder enige resten te krijgen. Ik hoop dat dat gaat lukken.
                          beiden004.jpg

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          Toch toprot Net de hoofdtop nog eens bekeken en rot. Eraf gehaald en uit elkaar getrokken: Precies op de stam. !!!

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          En na napluizen zitten er mini zaadjes in, dus ook nog eens bestoven. HAHAH gaat lekkerrrrrrr :{ Geen banaantjes gezien nog.
                          Attached Files
                          Last edited by TGIF; 25 September 2012, 10:02.

                          Comment


                            #14
                            Re: TGIF zijn eerste buiten kweek. 2x Frisian Dew

                            Status update:

                            Kleine dame is geoogst. Ik wou niet nog meer toprot riskeren en de trico's zagen na inzoomen op computer milky tot amber uit. Alles geknipt en hangt nu te drogen op een donker zoldertje met fan voor lucht circulatie. De hoofdtop ben ik aan het watercuren. Ik heb de delen met toprot weggeknipt maar bleef een raar luchtje erin ruiken.


                            Grote dame heb ik nieuwe plannen mee: Deze dame gaat vanavond in het donker, dan zondag avond oogsten. Dan zo proberen te oogsten dat ik haar kan reveggen. Waarom? Omdat het kan! Vond het een mooie plant en zou haar vegetatief willen houden tot volgend jaar Als ik haar verlies geen verlies, heb nog zaden liggen... Maar dit is net zo leuk.

                            Comment


                              #15
                              Re: TGIF zijn eerste buiten kweek. 2x Frisian Dew

                              DSC_0644.jpgDSC_0648.jpg

                              Comment

                              Bezig...
                              X