Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Dank je. Is mn eerste kweekje sinds jaar of 13. Vind ze persoonlijk ook goed en krachtig uitzien.
Denk dat ik stop met verduisteren rond half augustus. Dus nog 2 weken sowieso elke dag die trein in mijn schuur rijden. En als het donker is, er weer uit.
Je hebt je groene vingers niet verloren dan lijkt me. Wel een goed plan om al te verduisteren op voorhand, zo wil je de rest van de bloeitijd buiten verkorten om zo het slechte weer voor te blijven neem ik aan?
Nice man ik loop paar daagjes achter jou met verduisteren ivm het niet te nat willen afbloeien . Ik laat ze meestal gewoon van 19.00 tot 07.00 in de donker gemaakte schuur staan word het gesjouw aardig beu , handig zo,n karretje aka duikplank
Ahhh .. Ik dacht dat als ik de bloei inzet door te verduisteren, dat ik ze half augustus buiten kan zetten. Zodoende bloeien ze verder af met het natuurlijke dag- nacht ritme.
Maar jij wil zeggen dat als ik nog 2 weken langer verduister... Dat ze eerder klaar zijn?
Scheelt dit in dikte van toppen ( en dus in opbrengst) ?
Als er reeds voorbloei is kan hij toch ook zijn planten al beginnen verduisteren? Ik doelde erop dat als je je planten groot genoeg vind, je de bloeiperiode dan wat kan "forceren" door middel van te beginnen verduisteren. Als je dat vroeger doet, zijn ze vroeger klaar en verminder je toch het risico dat je te laat afbloeit en met rotweer zit? Kan in mijn ogen enkel positief zijn, al ben ik ook nog maar een beginner
als je mijn verslag hebt gelezen, weet je dat ik vanaf 6 juli de planten verduister. ( 12-12 ritme )
Planten zijn dus al 26 dagen in de bloei.
Was van plan te stoppen met verduisteren half augustus. Dit omdat de planten dan doorbloeien ( ergens gelezen ) en dan de rest van de weken zullen afbloeien.
Hoop dat we elkaar begrijpen. Maar als jij denkt dat ik nog langer moet verduisteren en medio begin september de planten aan de natuur moet overlaten.
Plz tell me.
ik blow zelf niet, maar wil mijn maatjes die wel blowen even lesje leren dat buitenwiet topperde toppie kan zijn
grtz Dys
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Volgens oude kweekverslagen zou de bloei 10 weken duren. Dit betekent dat 14 september oogsttijd moet zijn
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Abel heeft gelijkt met 14 september.
Kan ik dan stoppen met verduisteren op 14 augustus?
Comment