Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Foto0037.jpg
werder niet veel aan toe te voegen
een van de cc hangt al 13 dagen te drogen in men frisse slaapkamer , topjes worden al goed hard maar takjes breken nog niet ...
all the true weed smokers got to smoke before they eat
ziet er goed uit ben wel benieuwd hoeveel je gram je va die ene cc af hebt gehaald ikzelf heb ook 3 cc dus kan ik hier zien hoeveel dikker ze nog moeten worde
@Arie123321 het juiste gewicht van de opbrengst weet ik niet , ik heb nu nog zo'n 4 gram en heb al iets meer dan de helft opgerookt dus ik schat dat ik ongeveer 10 gram droog had , niet veel maar wel supper lekkere wiet , de toppen worden niet zo groot maar wel mooi hard :p
de plantjes vandaag 28-08
de cc staan er niet bij
met deze 4 hoop ik toch stiekem op zo'n 500 gram droog , is dit haalbaar denken julie ??
ik gebruik enkel plagron terra bloei (5ml/l) , geen boosters als pk 13-14 of green sensation Foto0050.jpg
Last edited by dicecreamman; 28 August 2012, 18:57.
all the true weed smokers got to smoke before they eat
4 stuks 0,5 Kg hoeveel liter zijn die potten ? en welke grond gebruikt ? en potten volledig vol ? en zaadplanten of stekken ?
en het zijn dus 3 x PP en 1 X og cheese ?
Comment