Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dames op het balkon!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Dames op het balkon!

    Korting op 420shop
    Na een mooie oogst van vorig jaar ben ik samen met mijn broer weer plantjes gaan kweken.
    We zijn eind maart begonnen met ontkiemen van de zaadjes jack herrer. We gebruiken Gold Label special mix en vismix. De planten staan in 12 liter potten. Vorig jaar werden de planten in 7 liter poter 1.90m hoog en die lengte heeft 1 plant al bereikt. De planten zijn hoogstens met een week verschil na elkaar ontkiemd en geplant. De plant met een lengte van bijna 1.90 hebben we getopt, en een kleinere die nog in een pot van 7 liter staat ook. We proberen ook stekjes te maken van 1 plant dus dat is onze mongool geworden (groeit overigens nog wel). Op het balkon van mijn broer staan de enorme planten en op de mijne de kleinere maar compacter.

    FOTO'SSSS Er zit een hele lange tijd tussen bepaalde foto's maar ja, denk zet ze er gewoon op!

    foto 1.jpgfoto 2.jpgfoto 3-1.JPGfoto 4-1.jpgfoto 5.JPGfoto 6.JPGfoto 7.JPGfoto 8.JPGfoto 9.JPGfoto 10.JPGfoto 11.JPGfoto 12.JPGfoto 13.JPGfoto 14.jpgfoto 15.jpg
    Mmm moet in een reactie de andere foto's zetten.

    foto 16.JPGfoto 17.JPGfoto 18.JPGfoto 19.JPGfoto 20.JPGfoto 21.JPGfoto 22.JPGfoto 23.JPGfoto 24.JPGfoto 25.JPGfoto 26.JPGfoto 27.JPGfoto 28.JPGbeetje jammer dat de foto's omgedraaid zijn.. maar iemand nog tips? Staan trouwens 2 planten op het balkon van een vriend van ons.
    Last edited by ceBep; 20 June 2012, 22:34. Reden: dubbelposten

    #2
    Re: Dames op het balkon!

    Per bericht kun je 15 foto's plaatsen maximaal.
    Het is niet toegestaan te dubbelposten; je wacht ff tot er een ander gereageerd heeft en dan pas plaats je je andere foto's.
    Ik heb ze samengevoegd voor je deze keer.

    Comment

    Bezig...
    X