Gegroet,
ik heb al een tijdje geleden zaadjes besteld en ze op 15/6 laten ontkiemen. van de 8 zaadjes zijn er 5 die het tot nu gehaald hebben, 1je kwam niet boven en 2 zijn wat verrot omdat mijn vriendin ze te veel water had gegeven . Het plan is om er 2 (WW en TD) in een serre te zetten en de overige 3 gaan gwn bij ons in de tuin.
Het gaat om de volgende planten:
Think Different (dutch Passion)
Deze geweldige Think Different van Dutch Passion is een autoflower met een hoge opbrengst. Ze kan ook redelijk hoog worden tot wel 1,5m onder optimale omstandigheden. Haar opbrengsten varieren tussen de 250 en 300 gram per plant. Nederlandse commerciele kwekers hebben binnenproductieniveaus van maximaal 500 g/m2 behaald! Ook kun je haar na 9 weken al oogsten en met behoorlijke THC gehaltes van gemiddeld 18%.
Afkomst: ak420xruderalis
Soort: 60% Sativa, 20% Indica en 20% Ruderalis
Bloeitijd: 8-9 weken
Oogstmaand buiten: Oktober /November
Opbrengst binnen/buiten: 250-300 gram per m2/plant
Geschatte hoogte binnen/buiten: 1-1,5m
THC: 16-18%
Eigenschappen: De Think Different is geschikt voor binnen, buiten en kaskweek.
De 3 Think Differents doen momenteel zo: IMG_1729.jpgIMG_1725.jpg
Hijack (auto seeds)
Deze heerlijke Hijack is van zeer hoge kwaliteitSativa. Deze geweldge Hijack brengt de 2 meeste geliefde soorten bijelkaar, de Jack Herrer en de AK-47. Het resultaat is deze overheerlijke en zeer krachtige plant, de Hijack. De Hijack is absoluut een must voor alle Sativa liefhebbers! Ze is klaar van zaadje tot oogst in een kleine 65 dagen. U hoeft zo niet de gehele zomer te wachten en kunt meerdere kweken per jaar realiseren. Ook geschikt voor de kwekers met minder veel ruimte..
Afkomst: Jack Herrer X AK47
Soort: Indica/Sativa/Ruderalis
Bloeitijd: 7-8 weken
Oogstmaand buiten: Oktober / november
Geschatte hoogte binnen/buiten: 50-90cm
Effect: Body Buzz
THC: Hoog
Eigenschappen: De Hijack is geschikt voor binnen, buiten en kaskweek.
De Hijack doet het momenteel zo: IMG_1731.jpg
White widow (Huismerk Wietzaadjes.nl)
De breeder van onze White widow zaden mag terecht een van de betere breeders ter wereld genoemd worden. De White widow is een zeer bekende soort en is te koop in bijna iedere coffeeshop in Nederland. Ze is zeer makkelijk te kweken en geschikt voor binnen en buiten.
Soort: 75% indica - 25% Sativa
Bloeitijd: 8 - 9 weken
Oogstmaand: half oktober
Eigenschappen: White widow van Wietzaadjes.nl is een sterke plant met een lekker lichamelijk stoned effect. Ze is geschikt voor alle media, ruikt sterk. De hoogte is ongeveer 75 cm tot 100 cm
De WW doet het momenteel zo:IMG_1733.jpg
Als voeding gebruik ik de BioCanna voedingslijn omdat ik het toch zo biologisch mogenlijk wil houdenIMG_1740.jpg
Ik ben vanaf vandaag ook met voeding begonnen.
Nog een overzichtje om af te sluitenIMG_1735.jpg
ik heb al een tijdje geleden zaadjes besteld en ze op 15/6 laten ontkiemen. van de 8 zaadjes zijn er 5 die het tot nu gehaald hebben, 1je kwam niet boven en 2 zijn wat verrot omdat mijn vriendin ze te veel water had gegeven . Het plan is om er 2 (WW en TD) in een serre te zetten en de overige 3 gaan gwn bij ons in de tuin.
Het gaat om de volgende planten:
Think Different (dutch Passion)
Deze geweldige Think Different van Dutch Passion is een autoflower met een hoge opbrengst. Ze kan ook redelijk hoog worden tot wel 1,5m onder optimale omstandigheden. Haar opbrengsten varieren tussen de 250 en 300 gram per plant. Nederlandse commerciele kwekers hebben binnenproductieniveaus van maximaal 500 g/m2 behaald! Ook kun je haar na 9 weken al oogsten en met behoorlijke THC gehaltes van gemiddeld 18%.
Afkomst: ak420xruderalis
Soort: 60% Sativa, 20% Indica en 20% Ruderalis
Bloeitijd: 8-9 weken
Oogstmaand buiten: Oktober /November
Opbrengst binnen/buiten: 250-300 gram per m2/plant
Geschatte hoogte binnen/buiten: 1-1,5m
THC: 16-18%
Eigenschappen: De Think Different is geschikt voor binnen, buiten en kaskweek.
De 3 Think Differents doen momenteel zo: IMG_1729.jpgIMG_1725.jpg
Hijack (auto seeds)
Deze heerlijke Hijack is van zeer hoge kwaliteitSativa. Deze geweldge Hijack brengt de 2 meeste geliefde soorten bijelkaar, de Jack Herrer en de AK-47. Het resultaat is deze overheerlijke en zeer krachtige plant, de Hijack. De Hijack is absoluut een must voor alle Sativa liefhebbers! Ze is klaar van zaadje tot oogst in een kleine 65 dagen. U hoeft zo niet de gehele zomer te wachten en kunt meerdere kweken per jaar realiseren. Ook geschikt voor de kwekers met minder veel ruimte..
Afkomst: Jack Herrer X AK47
Soort: Indica/Sativa/Ruderalis
Bloeitijd: 7-8 weken
Oogstmaand buiten: Oktober / november
Geschatte hoogte binnen/buiten: 50-90cm
Effect: Body Buzz
Eigenschappen: De Hijack is geschikt voor binnen, buiten en kaskweek.
De Hijack doet het momenteel zo: IMG_1731.jpg
White widow (Huismerk Wietzaadjes.nl)
De breeder van onze White widow zaden mag terecht een van de betere breeders ter wereld genoemd worden. De White widow is een zeer bekende soort en is te koop in bijna iedere coffeeshop in Nederland. Ze is zeer makkelijk te kweken en geschikt voor binnen en buiten.
Soort: 75% indica - 25% Sativa
Bloeitijd: 8 - 9 weken
Oogstmaand: half oktober
Eigenschappen: White widow van Wietzaadjes.nl is een sterke plant met een lekker lichamelijk stoned effect. Ze is geschikt voor alle media, ruikt sterk. De hoogte is ongeveer 75 cm tot 100 cm
De WW doet het momenteel zo:IMG_1733.jpg
Als voeding gebruik ik de BioCanna voedingslijn omdat ik het toch zo biologisch mogenlijk wil houdenIMG_1740.jpg
Ik ben vanaf vandaag ook met voeding begonnen.
Nog een overzichtje om af te sluitenIMG_1735.jpg
Comment