Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wietgoeroe's buitenkweek: 3x Think different, 1x Hijack, 1x WW

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Wietgoeroe's buitenkweek: 3x Think different, 1x Hijack, 1x WW

Waarom denk je dat FrankVLD? Als je het over hun huismerk zaden hebt dan kan ik je begrijpen, maar de merkzaden zijn toch gwn eender waar je ze koopt?
    Microkweek: Bubba Kush onder 300w cfl
    Buitenkweek 2012: Think Different, Hijack, White Widow

Comment

Hoezo nep? Ik bestel merkzaadjes daar, krijg je gewoon in de orginele verpakking. Niks mis mee.

Comment

Mooie planten heb je, ziet er echt goed uit.

Comment

in welke speelgoedwinkel heb je die microscoop dan gevonden ? lijkt me echt handig , ik wil er ook zo een
          all the true weed smokers got to smoke before they eat

Comment

@dicecreamman Ik heb het gewoon in de dichtst bijzijnde speelgoedzaak gehaald. Ik denk dat ze het wel in veel winkels hebben want het is het 'speelgoed van het jaar' dacht ik.

Verder even een update, de Hijack is gisterenavond geoogst. Had hem al 24uur gekliefd en vond het wel tijd zeker met het slechte weer ineens. De opbrengst viel wat tegen, 34gram nat en allemaal fluffie topjes maar had niet anders gedacht. De geur tijdens het drogen en knippen is wel lekker en sterk, erg citrus-achtig. Ook heb ik veel bladafval, veel bladeren hingen vol thc, het was dus een erg sticky werkje. Een rookverslagje volgt binnen een week of 2 als alles goed en wel gedroogd is.
            Hier zijn wat foto's van voor en na het knippen
            Kodak 25-08 001.jpgKodak 25-08 004.jpgKodak 25-08 005.jpgKodak 25-08 009.jpgKodak 25-08 010.jpgKodak 25-08 007.jpgKodak 26-08 002.jpgKodak 26-08 005.jpgKodak 26-08 007.jpgKodak 26-08 014.jpgKodak 26-08 009.jpgKodak 26-08 010.jpg
            Last edited by wietgoeroe; 26 August 2012, 12:48.

Comment

Vervolg
              Hier zijn nog wat foto's van de overige planten. Ze gaan allemaal goed, de WW zelfs iets te goed, hij heeft bijna de maximale hoogte bereikt in de serre. Ik hoop dat hij snel hard begint te bloeien want de bloei zit er nog niet echt in buiten de eerste witte haartjes :s Ook heeft een TD wat gele bladeren maar dat komt denk ik gewoon door het bloeien.
              Kodak 25-08 012.jpgKodak 25-08 013.jpgKodak 25-08 014.jpgKodak 25-08 015.jpgKodak 25-08 016.jpgKodak 25-08 017.jpgKodak 25-08 018.jpgKodak 25-08 019.jpgKodak 25-08 021.jpgKodak 25-08 022.jpgKodak 25-08 023.jpgKodak 25-08 024.jpgKodak 25-08 026.jpgKodak 25-08 027.jpg

Alle opmerkingen zijn welkom!

Comment

Geel blad komt door de bloei ja, hoewel een overdosis water ook de oorzaak kan zijn.

De eerste welkome opmerking: Ziet er smakelijk uit man! Ga zo door!
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

lekker hoor !
                  Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

nicee
                    cheers
                    calmos

Comment

Mooi kweekje man,
                      ik durf alleen wel te wedden dat als je het zonder dat tentje had gedaan dat je er wel echte toppen in had gehad bij de plant die je geoogst heb, of mischien een meer lichtdoorlatende stof had gebruikt.
                      verder ziet het er allemaal wel geschete uit ga zo door!

Comment

dikke toppen man ziet er goed uit hoor.
                        je hebt straks weer een leuke keuze aan wietjes..
                        suc6 man

Oorspronkelijk geplaatst door Spacehaze View Post
                        Mooi kweekje man,
                        ik durf alleen wel te wedden dat als je het zonder dat tentje had gedaan dat je er wel echte toppen in had gehad bij de plant die je geoogst heb, of mischien een meer lichtdoorlatende stof had gebruikt.
                        verder ziet het er allemaal wel geschete uit ga zo door!
                        volgens mij kijk je niet goed..spacehaze.

Comment

Ik denk dat het Greenspan folie is.
                          Dat laat veel licht door. Meer dan 85% !

Zou er geen weddenschap op afsluiten
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

De smaak en geur komen pas na een paar weken curen idd.
                            Doe je die pot ook omschudden elke dag ?
                            Het lijkt alsof ik wat witte pluis in de pot zie op de foto. (+ 'n haar)

nb. Heej, da's apart, m'n bericht staat opeens boven de jouwe
                            Last edited by QnQ; 1 September 2012, 16:31.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Gegroet iedereen,
                              Het is weer eens tijd voor een nieuwe update want er is veel verandert en ik heb even weinig tijd gehad om te updaten.
                              Eerst en vooral heb ik 2 dagen geleden toprot gevonden in de hoofdtop van een van de Think Differents, dikke tegenvaller dus . Ik heb de plant direct uit de serre gehaald en volledig onderzocht, de hoofdtop en enkele zijtopjes zijn er nu uitgeknipt en daar is het rot grondig uitgeknipt.
                              kodak 30-08 008.jpgkodak 30-08 012.jpgkodak 30-08 009.jpg

Als de plant volledig rotvrij was heb ik hem gwnin de tuin onder een doorzichtige koepel gezet.
                              kodak 30-08 016.jpgkodak 30-08 017.jpgkodak 30-08 019.jpgkodak 30-08 020.jpgkodak 30-08 021.jpgkodak 30-08 022.jpgkodak 30-08 023.jpgkodak 30-08 024.jpg

De White Widow is uit de serre gegroeid, ze zat met haar kop tegen het plafond dus deze staat nu ook onder de koepel. Ze is ondertussen al +-1.70m groot en is eindelijk in de bloei geschoten . De witte haartjes zijn nu overal zichtbaar en ze ruikt al wat.
                              kodak 30-08 032.jpgkodak 30-08 033.jpgkodak 30-08 034.jpg

Comment

Vervolg
                                De serre, die trouwens gewoon eens gekocht is als aanbieding bij het lokale tuincentrum , heeft haar beste tijd gehad. Ze krijgt vanboven allemaal gaatjes omdat er stukjes plastiek uit vallen, recht op m'n planten natuurlijk .
                                De overige Think Differents heb ik dan ook maar uit de serre gehaald en bij de andere 2 gezet. Deze groeien goed door, nu hopen op geen rot!!
                                kodak 30-08 013.jpgkodak 30-08 014.jpgkodak 30-08 025.jpgkodak 30-08 026.jpgkodak 30-08 027.jpgkodak 30-08 028.jpgkodak 30-08 029.jpgkodak 30-08 030.jpgkodak 30-08 031.jpg

De Hijack is intussen droog, en steekt in z'npotje. De smaak zit wel goed, het effect is eerder high maar hij ruikt nogtotaal niet naar wiet nog vrij plantaardig. Zou dit over gaan met het curen?
                                kodak 30-08 002.jpgkodak 30-08 004.jpgkodak 30-08 007.jpg

Alle opmerking zijn natuurlijk welkom!

Comment

Bezig...
                                X