Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
En heb hierbij direct ook een vraag, mijn planten staan nog niet echt in bloei een paar trichomes hier en daar, maar de planten hebben dit all vaker gedaan maar hebben dit niet echt voortgezet(trichomes zijn uitgedroogd en daarna is de plant gewoon weer verder gaan groeien).
Ze krijgen groei, bloei en af en toe wat green sensation.
Dat kan, er is momenteel zo'n 15 uur licht buiten en het loopt af, dus de bloei zit er aan te komen.
De pistils worden bijv. ook bruin door vocht. Zou nog even rustig aan doen met die bloeivoeding zolang ze nog groeien.
De kas Big Bang groeit uit het raam en probeer de toppen te buigen zodat ze allemaal naar buiten of in iedergeval niet tegen het raam aan groeien(omdat s'morgens veel condens op de ruiten is, en waneer de zon schijnt zorgen dat de bladeren verbranden).
Hierbij wil ik ook een kleine aankondiging maken, binnenkort zal ik met een speciaal project beginnen.
Ik kan nog niet zeggen wat, maar kan wel mededelen dat het zeer binnenkort zal gebeuren.
Bedankt voor je snelle response, dan moet ik de Ierdbei nu maar oogsten.
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
heb even de andere toppen goed onderzocht maar kon geen rot vinden, maar aangezien ik vanaf morgen 2 weken weg ben en er niemand is met verstand van deze planten(zal alleen water geven''misschien'').
Dus mijn vraag is nu of ik de hele plant moet oogsten of met gerust hart op vakantie kan gaan?
Toen ik weer terug was ben ik als eerst naar mijn planten gegaan, het was een totaal masacre kon de gehele Ierdbei in de ton gooien( hgeb geen foto's gemaakt omdat ik niet meer herinnerd wil worden aan dit beeld).
Andere planten hadden schade door wind of slechte verzorging.
Heb de laatste dagen veel trim/knip werk gedaan en ze wat voeding gedaan, en nu zien ze er al een stuk beter uit.
Omdat de planten nu getrimt zijn kan ik nu geen foto's meer maken van de gehele plant, maar kan hier wel een paar leuke foto's plaatsen van de bloemen/ buds etc.
De Big Bang(outdoor) is prachtig en gelijkmatig verkleurd, zoals je goed op de foto kunt zien zijn de trichomes milky.
De foto's zijn op de hetzelfde tijdstip genomen, de eerste met flits de tweede zonder.
Comment