Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Bloeien zal ze zeker wel alleen mega grote planten zullen het niet worden maar toppen ga je zeker krijgen
Ze zien er zeer goed uit hoor ga voor al zo door
Ze zien er gezond uit, mooi groen ook maar ze zijn wel erg klein vind ik. Ik heb dezelfde en ze zijn veel groter ze staan ook verder in de bloei dus precies toch nog niet zo een stabiel soortje die 'autoflower van het jaar'
conclusie tot nu toe: drie totaal verschillende plantjes uit hetzelfde DP Think Different zakje, dus is duidelijk nog onstabiele nieuwe soort, maar aan de andere kant lijken ze wel een mooi opbrengstje te gaan geven, als ik uit de drie plantjes in totaal tussen de 30 en 40 gram lekkere weed haal, ben ik een tevreden klant, vind het erg interessant om de verschillen te zien ontwikkelen... heb bij andere JDers veel grotere Think Differents gezien, dus ligt misschien ook gewoon aan mij
Comment