Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DP Think Different buitenkweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: DP Think Different buitenkweek

    Dit zijn af's denk niet dat het nog echt zal helpen om extra bij te vullen met aarde/mix......
    je had ze meteen in grotere pot moeten zette dat ze gelijk een goeie start hebben aangezien AF's al snel stoppen met groeien....
    zekker als de wortels merken dat ze niet voldoende kunnen ontwikkelen om een grotere plant te worden....
    dan schiet ie meteen in bloei en blijft et een klein plantjee....

    vin dat je zowiezo wel grote potten had mogen nemen

    ondanks dat zien je plantjes er toch grappig uit

    Succes en voor daluk Smokse!!!Stoeltje aangeschoven! ik volg je verder....!


    je kan de potten nog wel extra bijvullen zodat er nog extra wortel haartjes zich kunne ontwikkelen ontop... voor zodoende meer en beter voedings stoffen kunnen opnemen....
    Ik zeg : TOCH Doen!
    Last edited by Cannabal Lector; 6 September 2012, 01:55.
    Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

    :alienstoned:​← klik hier


    sigpic

    Comment


      #32
      IMG_1388.jpgIMG_1390.jpgIMG_1391.jpgIMG_1393 - Copie.jpgIMG_1396.jpgIMG_1397.jpgIMG_1400.jpgIMG_1399 - Copie.jpghs IMG_1401.jpg
      IMG_1404.jpgIMG_1405.jpg

      IMG_1407 - Copie.jpg
      mocht iemand van jullie het gevoel krijgen dat ze er klaar voor zijn, geef dan maar een yell!

      cheers
      calmos
      Last edited by calmos; 20 September 2012, 20:36.

      Comment


        #33
        IMG_1453.jpgIMG_1454.jpgIMG_1456.jpgIMG_1456kopie.jpgIMG_1457.jpgIMG_1458.jpgIMG_1460.jpgIMG_1461kopie.jpgIMG_1462.jpgIMG_1463.jpgIMG_1467.jpgIMG_1467kope.jpg

        wat zou het fantastisch zijn... nu nog een dag of tien een beetje droog en zonnig weer

        cheers
        calmos
        Attached Files

        Comment


          #34
          Re: DP Think Different buitenkweek

          10 dagen week of 3 bedoel je ?
          God was never on your side..

          Comment


            #35
            Re: DP Think Different buitenkweek

            Ziet er goed uit maat,...zover is die van mij nog nietCameraZOOM-20120920180554406.jpgCameraZOOM-20120920180948336.jpg

            Comment


              #36
              Re: DP Think Different buitenkweek

              Op foto 3 zie ik precies schimmel of spint? Mss eens goed inspecteren want ik heb uit mijn TD's wel een beetje rot moeten knippen. Verder heb ik de helft al geoogst en het soortje is de moeite wel waard hoor, lekker soortje!
              Succes nog verder
              Microkweek: Bubba Kush onder 300w cfl
              Buitenkweek 2012: Think Different, Hijack, White Widow

              Comment


                #37
                Ziet er zeer smakelijk uit!
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

                Comment


                  #38
                  Ziet er geweldig uit! Ik zou zowieso wachten tot de grote bladeren geel worden, dan gaan de voedingsstoffen van de bladeren naar de toppen. Vaak wordt er te vroeg geoogst, ook natuurlijk vanwege angst voor rot.

                  Comment


                    #39
                    Re: DP Think Different buitenkweek

                    hey wietgoeroe, thanks - welke foto bedoel je precies? de derde foto of de derde plant?
                    ik inspecteer ze zo goed mogelijk, heb gisteren uit de top van plant nr 2 een paar verwelkte blaadjes gehaald, de vorige keer het eerste signaal van toprot
                    dus oogsten is misschien wel een optie de komende dagen, hangt ook een beetje van het weer af maar dat ziet er niet denderend uit...
                    trichs zien nog wit, maar ze zijn wel met veel ben erg benieuwd naar de smaak, ze ruiken heerlijk.
                    oogst jij soms ook enkel de top en dan de zijtakken nog laten doorbloeien? heb dat nog nooit geprobeerd, dus nu misschien eens doen.

                    cheers
                    calmos

                    Comment


                      #40
                      IMG_1506.jpgIMG_1507.jpgIMG_1509kopie.jpgIMG_1511.jpgIMG_1512.jpgIMG_1513kopie.jpgIMG_1514.jpgIMG_1515.jpgIMG_1517.jpgIMG_1530kopie.jpg

                      IMG_1541.jpgIMG_1547.jpg(weegt nu 30 gram)


                      cheers
                      calmos
                      Attached Files

                      Comment


                        #41
                        Re: DP Think Different buitenkweek

                        aardig topje !
                        Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                        Comment

                        Bezig...
                        X