Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het testen van nieuwe Strains.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Het testen van nieuwe Strains.

dat zal niet aan jou liggen maar eerder aan die jiffy bussen waar ze in zitten.
    sommige vinden ze fantastisch maar mijn ervaring is toch dat als ze al ontkiemt
    er in gaan je toch veel uitval hebt.
    niks aan te doen, nou maar hopen op een betere zomer dan dit

Comment

Morgen of overmorgen gaan de plantjes in een pot met light mix van Plagron of Gold Label, heb ook nog Canna Coco liggen maar gebruik deze niet(in verband met dosering voeding).

20120713_191809.jpg 20120713_191853.jpg 20120713_192134.jpg
      13/07

Comment

Kon vandaag niet de plantjes in een pot zetten in verband met weer(en andere zaken), maar heb wel alles klaar kunnen leggen voor morgen.

20120714_212229.jpg
        14/07
        Last edited by max390; 15 July 2012, 00:06.

Comment

Alles zit nu in een pot, had niet meer genoeg normale potten(anders moest ik 11/18 Liter potten gebruiken).

DSC03475b.jpg DSC03478b.jpg
          15/07

Voor foto's in betere kwaliteit onderstaande links gebruiken.

Comment

Weet niet wat het is maar vele bomen/struiken die buiten staan hebben bladluis.

Gelukkig zijn ze niet op mijn planten en denk daarbij dat spuiten niet echt raadzaam is op zulke jonge plantjes(zelfs niet met biologische middelen).

20120716_104851b.jpg
            16/07

Comment

Zet er lieveheersbeestjes op

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

probeer die bio rommel te vermijden voor je bladluis, bij mij is het nog maar de vraag of ze het gaan overleven!
                Gewoon water met een beetje zeepsop, en inderdaad wachten tot ze groter zijn denk ik ook.

Comment

@poepzak200

Bedankt voor de tip, heb gezocht maar kon geen enkele liefeheersbeestjes vinden.

@MCweed

Hehe ja biologisch maar wel schadelijk voor bijen en vissen, hoop dat je planten het overleven.
                  Zeepsop? is de kans dan niet erg groot dat dan de aarde vervuild word waardoor de plant dan dood gaat?

Comment

Het lijkt erop dat bladluis nogal wordt aangetrokken door zwart en groen, potten die buiten liggen zitten eronder en ook de gieter zit vol met die beesten(had gelukkig een gieter op een veilige plaats staan).

Als de bladluizen nu bij mijn plantjes willen moeten ze zwemmen .

20120717_181245b.jpg 20120717_181259b.jpg20120717_183047b.jpg
                    17/07

Gelukkig was ik erbij voordat deze op de plant kon klimmen.

Comment

geen idee wat betreft de zeepsop en water, dat ging de vorige keer wel goed bij mij. Nu dus die bio rommel gekocht van ecostyle, en plantjes hangen gelijk na een paar uur half dood.

kheb alle vertrouwen dat het nog goed komt, maar ben er wel bang voor. Probeer zoveel mogelijk rommel te gebruiken, zelfs al is het biologisch.

Comment

@MCweed

Als er bladluis op mijn plantjes komt zal ik het wel proberen.
                        Heb nog nooit met ecostyle gewerkt/gespoten, alleen met producten die in growshops worden aangeboden(dood alles, alleen spint is hardnekkig).

Het zou mooi zijn als je plantjes er weer bovenop komen.

Zou dan geen spul meer spuiten tegen bladluis(alles behalve je cannabis), omdat er in de kasteelt/buitenteelt heel veel en heel vaak wordt gespoten worden insecten immuun/resistent(zelfs met biologische middelen).

Het wordt veelal vergeten om te vermelden(op potjes flesjes etc) dat je niet te vaak deze middelen moet gebruiken en/of moet afwisselen met andere middelen om resistentie tegen te gaan.
                        Last edited by max390; 18 July 2012, 01:35. Reden: Rare zinnen

Comment

ik zou voorlopig even geen water meer geven want volgens mij zijn ze nat genoeg.
                          dat van die rsistentie is wel een bijdehante opmerking want dat is inderdaad zo.
                          iedereen is gefocust op vertimec als ze spint hebben maar volgens mij vinden die beestjes dat gewoon lekker
                          want je spuit er helemaal niks mee dood maar je plant krijgt wel een tik

Comment

Vandaag ben ik getijsterd met computer problemen(kon gelukkig nog eentje vinden om foto's te posten).

20120718_202259B.jpg 20120718_202324b.jpg
                            18/07
                            Last edited by max390; 18 July 2012, 21:36.

Comment

Mijn camera/mobiel kan beter foto's maken als het slecht weer/avond is want nu zijn ze niet zo mooi(mijn excuus hiervoor).

20120719_142045b.jpg 20120719_142240b.jpg
                              19/07

Comment

Omdat ik wist dat de planten zouden strekken heb ik ze vanaf het begin diep in de pot gezet, nu wat extra aarde in de potten gedaan zodat het plantje lekker stevig zit.

20120720_213510b.jpg 20120720_213602b.jpg
                                20/07

Comment

Bezig...
                                X