Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dutch Automatic Auto Flowering Spliff Gold Line 1e kweek balkon

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Dutch Automatic Auto Flowering Spliff Gold Line 1e kweek balkon

    stay on topic zou ik zeggen maar goed!
    Maar goed ik heb straks lekker te roken
    haha
    http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/25026-5x-Northern-Force-Automatic

    Comment


      #32
      Re: Dutch Automatic Auto Flowering Spliff Gold Line 1e kweek balkon

      Jij mag het dan weliswaar lekker vinden, maar dat is een ervaring op persoonlijk niveau. Mijn ervaring is, maar dit is evenzeer persoonlijk, dat die meuk niet te roken is. Vergelijk het maar met de vis bot: bij mij in de streek zeggen ze: "je eet bot alleen als het mot". Immers, zeetong, zeewolf of zeeduivel zijn veel smakelijker. Terzijde: mocht het je opvallen dat ik geen zalm noem: die waterige kweekzalm uit Noorwegen belief ik ook niet. Een Schotse naturel zalm is echt lekkerder.

      Comment


        #33
        Re: Dutch Automatic Auto Flowering Spliff Gold Line 1e kweek balkon

        Sjonge echt waar.
        Nou dan gooi jij het lekker weg als je mijn planten had.
        Ik rook het lekker helemaal alleen op!
        Hier zeg ik altijd een biertje is ook een biertje wat voor merk het ook is ik drink het toch op!
        Ik drink niet eens want alcohol schaad meer dan wiet goed kan maken!
        En je zegt tegen je vrouw toch ook niet dat de smaak minder was omdat ze niet het mooiste meisje van de wereld is!
        Beetje teveel merk gericht denk ik dan.Smaakverschil heb je altijd maar daar ga je toch niet over janken of wel dan.
        Als je niks te eten kan kopen dan ben je ook blij met een korreltje brood haha!
        Gewoon jaloers hoe mooi de planten eruit zien zijn jullie haha!
        http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/25026-5x-Northern-Force-Automatic

        Comment


          #34
          Re: Dutch Automatic Auto Flowering Spliff Gold Line 1e kweek balkon

          Die planten moeten nog wel 4 weken hoor die zijn nog langgggggggg niet klaar .
          OOk al staat op het zakje dat ze na 10 weken klaar zijn .
          Deze planten moeten ect nog een hele tijd voor ze klaar zijn
          God was never on your side..

          Comment


            #35
            Re: Dutch Automatic Auto Flowering Spliff Gold Line 1e kweek balkon

            Is voor mij moeilijk schatten wanneer ze klaar zouden zijn.Ik dacht aan de snelheid te zien van bruine haren krijgen misschien dit weekend en anders volgend weekend eraf halen.
            Maaar ik haal ze er niet te vroeg af dat is zonde!
            Ik zie wel hoe het vordert.Dank je voor bericht waar ik wel wat aan heb!
            http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/25026-5x-Northern-Force-Automatic

            Comment


              #36
              Re: Dutch Automatic Auto Flowering Spliff Gold Line 1e kweek balkon

              Nog even lekker laten zwellen die dames , je kan het ook een beetje zien aan de witte haartjes die nog nieuw worden aangemaakt . Maar het beste is natuurlijk trichs bekijken . Wat een prachtige uitspraak "Je eet alleen bot als t mot "

              Comment


                #37
                Re: Dutch Automatic Auto Flowering Spliff Gold Line 1e kweek balkon

                Oorspronkelijk geplaatst door brammus View Post
                Sjonge echt waar.
                Nou dan gooi jij het lekker weg als je mijn planten had.
                Ik rook het lekker helemaal alleen op!
                Hier zeg ik altijd een biertje is ook een biertje wat voor merk het ook is ik drink het toch op!
                Ik drink niet eens want alcohol schaad meer dan wiet goed kan maken!
                En je zegt tegen je vrouw toch ook niet dat de smaak minder was omdat ze niet het mooiste meisje van de wereld is!
                Beetje teveel merk gericht denk ik dan.Smaakverschil heb je altijd maar daar ga je toch niet over janken of wel dan.
                Als je niks te eten kan kopen dan ben je ook blij met een korreltje brood haha!
                Gewoon jaloers hoe mooi de planten eruit zien zijn jullie haha!
                Jaloers zijn is een negatieve emotie, waartoe negatieve energie moet worden aangewend. En dat vind ik verspilde moeite. Overigens vind ik je discussietechniek enigszins verbijsterend: een biertje is een biertje en je drinkt het op. Vervolgens draag je aan dat je geen alcohol gebruikt. En janken, doe ik eveneens niet. Dus mijn beste brave zooiensteker: jij bent blij dat je alles alleen lekker mag oproken en ik ben blij niet veroordeeld te worden tot het meeroken. Dan zijn we toch beiden gelukkig? Maar ik blijf bij mijn standpunt: al die AF-jes met ruderalis kenmerken moeten het stuk voor stuk afleggen tegen de pure indica's of sativa's en hun hybriden.
                Last edited by Xtreme; 14 August 2012, 11:21.

                Comment


                  #38
                  Re: Dutch Automatic Auto Flowering Spliff Gold Line 1e kweek balkon

                  zien er goed uit , 120 gr van de 4 samen zou wel kunnen lukken
                  all the true weed smokers got to smoke before they eat

                  Comment


                    #39
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment


                      #40
                      niks mis met autoflowers hoor, gewone soorten smaken meestal wel beter maar ben ook erg tevreden met mn auto aks

                      Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
                      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                      Comment


                        #41
                        Re: Dutch Automatic Auto Flowering Spliff Gold Line 1e kweek balkon

                        Ik moet zeggen dat mijn Automatic Mary ook niet misselijk ruikt.

                        Comment


                          #42
                          Re: Dutch Automatic Auto Flowering Spliff Gold Line 1e kweek balkon

                          Smaak verschil heb je altijd!
                          Northern Force beter dan
                          HeHe....

                          En als ik er maar lekker stoned van word toch!
                          http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/25026-5x-Northern-Force-Automatic

                          Comment


                            #43
                            Re: Dutch Automatic Auto Flowering Spliff Gold Line 1e kweek balkon

                            Hey ze zien er netjes uit, maar denk eerder aan 50 gram droog

                            Comment


                              #44
                              Re: Dutch Automatic Auto Flowering Spliff Gold Line 1e kweek balkon

                              Ik heb ze geknipt en opgehangen op zijn kop in de kast boven waar het 22 graden is en lage lv van 25%.
                              Nadat ze gedroogd waren heb ik de toppen eraf geknipt en beetje netter geknipt en alles gewogen.
                              Ik heb er 108 gram ervan af gehaald van 4 plantjes.De wiet ligt nu lekker in een la om soms wat wiet uit te pakken en wat te roken zoals nu.
                              Nou ik word er goed stoned van.Ik rook zelf al vanaf mijn 14e leeftijd en ik ben nu 31.
                              Dus als ik stoned word dan is het goede wiet.

                              Ik heb overigens ook wat zaad ontdekt.Ik weet waardoor dit komt.Dat komt door het verzetten van de potten naar balkon en weer naar binnen, door de stress aantal zaad ontdekt.Maar is zo minimaal!
                              Nu is heel dit project ten einde.Ik ben zeer tevreden.Ik kan weer roken.
                              Op dit moment heb ik nog 3 Northern Force Auto staan die nog erg jong zijn.Zon 3 weken nu.Die Northern Force Auto zal eind October pas klaar zijn.Zie andere topic.
                              Deze ga ik niet versjouwen die staan gewoon binnen voor het raam waar die andere ook hebben gestaan.Eens zien hoeveel dat opbrengt!
                              http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/25026-5x-Northern-Force-Automatic

                              Comment

                              Bezig...
                              X