Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2 x Super Skunk Automatic

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: 2 x Super Skunk Automatic

    mooie dames ! :p
    all the true weed smokers got to smoke before they eat

    Comment


      #17
      Re: 2 x Super Skunk Automatic

      Mooie planten, ziet er wel een goed soortje uit. De luchtvochtigheid in zo een tomatenkas valt echt wel mee hoor mits je goede ventilatie hebt. Ik heb permanent een weerstationnetje in mijn kast staan en in het zonnetje is de lv meestal maar een 20 a 30%, enkel als je net gevoed hebt of als het regent is de lv hoog
      Microkweek: Bubba Kush onder 300w cfl
      Buitenkweek 2012: Think Different, Hijack, White Widow

      Comment


        #18
        Re: 2 x Super Skunk Automatic

        Ik heb uiteindelijk geen tomatenkas gekocht , de planten staan 's ochtends aan de oostkan van het huis achter het raam, zodra het echt warm wordt met de fan er op. Als het heel warm is gaan ze naar het balkon aan de oostkant. om 2:30 staat de zon aan de westkant , als het niet heel warm is staan ze achter het raam, als het echt warm is gaan ze op het balkon aan de westkant.
        Afhankelijk van de warmte krijgen ze elke dag, of om de 1,5 dag per plant 1 liter water met BN exel en canna flores. Volgende week krijgen ze een paar shots( afhankelijk van het weer ) PK13/14.

        Comment


          #19
          Re: 2 x Super Skunk Automatic

          Planten beginnen nu flink te zwellen, geef op advies dagelijks canna Flores en BN Excel, ff een paar foto's genomen van de trichomes van de oudste van de 2 , ik zie dat een percantage al milky aan het worden is , de rest is nog doorzichtig, van vinden jullie?
          Qualiteit van de foto's is wat minder , ik heb een digitale microscoop met een S-video uitgang , dus moet met de ene hand op de top richten, met de andere hand een foto maken van mijn tv, foto's ook van verschillen plekken in de plant ( top , midden , laag):


          Comment


            #20
            Re: 2 x Super Skunk Automatic

            zit mooi vol ! nu wachten tot ze amber worden !
            Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

            Comment


              #21
              Re: 2 x Super Skunk Automatic

              Ik las juist dat Supoer Skunk van zichzelf al een ' couchlocker' was, en dat je deze soort het best kan oogsten als ze 100% milky is, dan heb je toch nog een uplifting effect erbij. Correct me if i am wrong

              Comment


                #22
                Re: 2 x Super Skunk Automatic

                Vandaag de toppen weer eens onder de microscoop gezet. De trichomen van plant 1 zijn 95%wit,3%amber,2%doorzichtig.
                Plant 2 heeft minder trichomen, maar zijn ook voor 95% wit en 5%doorzichtig. Ik stop met voeding geven en over 5 dagen gaan ze kaal ondersteboven.

                Comment


                  #23
                  Re: 2 x Super Skunk Automatic

                  Ze staan weer heerlijk in de zonneschijn, zomaar een foto van een van de onderste topjes:

                  :grow:

                  Comment


                    #24
                    Re: 2 x Super Skunk Automatic

                    Lekkker! laat die zon maar doorbranden!
                    Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

                    :alienstoned:​← klik hier


                    sigpic

                    Comment


                      #25
                      Re: 2 x Super Skunk Automatic

                      hmm het water zakt me in de mond
                      all the true weed smokers got to smoke before they eat

                      Comment


                        #26
                        Re: 2 x Super Skunk Automatic

                        lekker hoor !
                        Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                        Comment


                          #27
                          Re: 2 x Super Skunk Automatic

                          Ik ben 4 dagen op vakantie geweest , bij terugkomst hadden beide planten eenbeginnende vorm van toprot. Ik heb ze snel geoogst.
                          Iedereen bedankt voor de reacties en tips! En wellicht tot de volgende keer
                          Ik laat iig nog weten hoeveel graam droog het heeft opgeleverd
                          Zie hier het resultaat:

                          Comment


                            #28
                            Re: 2 x Super Skunk Automatic

                            Net een beetje van het kleinste droge topje in mijn zware vannelle gestopt , ondanks dat de topppen nog een beetje hooiachtig ruiken , zij smaakt heerlijk zoet en vriendelijk, doet mij denken aan Orange but

                            Comment


                              #29
                              Re: 2 x Super Skunk Automatic

                              Alles is droog , topjes van de takjes afgehaald, totaal 55gr , niet slecht!

                              Comment

                              Bezig...
                              X