Ik ben dus ook maar eens begonnen met een eigenplantje.
Ik had via internet de Tutankhamun gekocht. de plant zou rond de 1,50M worden en je zou er tot 450 gram af kunnen halen..
Nou dit leek me erg super dus ik probeerde het maar eens
202.jpg
Dit is een foto van 18 mei.. hier zag je het plantje voor het eerst..
235.jpg
ongeveer 1 week later
244.jpg
Ik wilde hem hier dus over potten.. toen ik dit deed heb ik ongeveer 1/3 van de wortel perongeluk afgebroken..
Ik dacht oei het einde van de plant
302.jpg30-05-2012
Even later lag die er dus zo bij.. ik dacht einde verhaal.. had hem bijna weggegooit maar heb hem ondersteunt door wat sate prikkers en buiten gezet..
Tijdje niet naar gekeken
IMG_0746.jpg
En opeens waren de bladeren gegroeit en de steel zelf ook weer
Het kleine plantje heb ik van een vriend erbij gekregen, geen idee welke soort het is?
IMG_0803.jpg27-06-2012 hij groeit steeds beter.. (het groene op de aarde, is dat niet erg?)
IMG_0826.jpg het kleine onbekende zaadje/plantje 29-06-2012
IMG_0901.jpg inmiddels 04-07-2012 ik denk dat de tutankhamun niet meer in 7-8 weken klaar is zoals op de site stond
een grotere pot voor het onbekende plantje en daarachter de tutankhamun
IMG_0902.jpg in de nacht ging ik nog even kijken stonden opeens alle bladere helemaal naar beneden? de volgende dag stonden ze weer gewoon overeind..
IMG_0963.jpg 11-07-2012
Er komen wat wat haartjes op?
hij zou zeker een meter moeten worden is nu veeel te klein..
IMG_1026.jpgIMG_1028.jpg Dit is vandaag.. links de Tutankhamun.. wordt die wellicht ingehaalt nog door de onbekende ?
Jullie merken vast dat dit mijn eerste kweek is.. de Tutankhamun zou minstens het dubbele moeten worden maar ik zie nu al dat die in ze bloei periode ziet of heb ik dat mis?
Grtz
Ik had via internet de Tutankhamun gekocht. de plant zou rond de 1,50M worden en je zou er tot 450 gram af kunnen halen..
Nou dit leek me erg super dus ik probeerde het maar eens
202.jpg
Dit is een foto van 18 mei.. hier zag je het plantje voor het eerst..
235.jpg
ongeveer 1 week later
244.jpg
Ik wilde hem hier dus over potten.. toen ik dit deed heb ik ongeveer 1/3 van de wortel perongeluk afgebroken..
Ik dacht oei het einde van de plant
302.jpg30-05-2012
Even later lag die er dus zo bij.. ik dacht einde verhaal.. had hem bijna weggegooit maar heb hem ondersteunt door wat sate prikkers en buiten gezet..
Tijdje niet naar gekeken
IMG_0746.jpg
En opeens waren de bladeren gegroeit en de steel zelf ook weer
Het kleine plantje heb ik van een vriend erbij gekregen, geen idee welke soort het is?
IMG_0803.jpg27-06-2012 hij groeit steeds beter.. (het groene op de aarde, is dat niet erg?)
IMG_0826.jpg het kleine onbekende zaadje/plantje 29-06-2012
IMG_0901.jpg inmiddels 04-07-2012 ik denk dat de tutankhamun niet meer in 7-8 weken klaar is zoals op de site stond
een grotere pot voor het onbekende plantje en daarachter de tutankhamun
IMG_0902.jpg in de nacht ging ik nog even kijken stonden opeens alle bladere helemaal naar beneden? de volgende dag stonden ze weer gewoon overeind..
IMG_0963.jpg 11-07-2012
Er komen wat wat haartjes op?
hij zou zeker een meter moeten worden is nu veeel te klein..
IMG_1026.jpgIMG_1028.jpg Dit is vandaag.. links de Tutankhamun.. wordt die wellicht ingehaalt nog door de onbekende ?
Jullie merken vast dat dit mijn eerste kweek is.. de Tutankhamun zou minstens het dubbele moeten worden maar ik zie nu al dat die in ze bloei periode ziet of heb ik dat mis?
Grtz
Comment