Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GUERILLA: AK47, BLACK JACK, TRANS SIBERIAN, PASSION #1, WHITE WIDOW, eerste kweek.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

GUERILLA: AK47, BLACK JACK, TRANS SIBERIAN, PASSION #1, WHITE WIDOW, eerste kweek.

Korting op 420shop
    1DSCN2847.jpg2DSCN2850.jpg3DSCN2846.jpg4DSCN2845.jpg5DSCN2844.jpg6DSCN2843.jpg7DSCN2842.jpg8DSCN2841.jpg9DSCN2840.jpg10DSCN2839.jpg11DSCN2838.jpg12DSCN2837.jpg13DSCN2836.jpgfoto 1,2 en 3,6 is de AK47 ( ik denk dat dit de transsberian is want deze staat nog niet in bloei terwijl het een autoflower is en de AK47 niet) deze ziet er heel mooi uit, hij is niet meer gegroeid en staat volop in bloei, ik heb wel al 2 plekken met toprot gevonden en deze plekken heb ik verwijderd.
    foto 4 en 5,7 is de black jack, deze is ook niet meer gegroeid en staat ook in bloei, heeft niet veel toppen maar ruikt wel goed!
    foto 8 en 9 is de white widow, deze doet het zeer goed hij is nu 68cm groot, we dachten eerst dat hij het niet meer ging halen door overbemesting. maar hij ruikt onzettend goed!
    foto 10 en 12 is de transsiberian ( waarschijnlijk de ak47) deze is nu 69cm en doet het ook goed en gaat ook mooi de breedte in, hierop heb ik wel al kleine zwarte beestjes opgevonden, deze zijn 1mm groot. wat is dit en zijn deze goed/slecht?
    foto 11 en 13 is de passion #1 onze topper, deze is nu 81cm groot en ziet er super goed uit. niks op aan te merken gewoon een zeer mooie plant.

alvast bedankt!
    Attached Files

Re: GUERILLA: AK47, BLACK JACK, TRANS SIBERIAN, PASSION #1, WHITE WIDOW, eerste kweek.

ik mis de kippen in het hok ?
    Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

:alienstoned:​← klik hier

sigpic

Comment

Re: GUERILLA: AK47, BLACK JACK, TRANS SIBERIAN, PASSION #1, WHITE WIDOW, eerste kweek.

Ziet er allemaal heel nice uit, heb alleen 1 vraag is dit in Nl kan me namelijk niet voorstellen.

Comment

Dit is in belgie, dicht bij grens van nederland!
        Ze krijgen enkel hy pro voeding dat is het, maar de grond is wel en samenstelling van universele potgrond van supermarkt gemend met lightmix van plagron.

Comment

volgens mij zijn die eerste 2 fotos een auto-flowers
          want die staan al redelijk te bloeien
          dus JA ik denk dat je een mixup hebt
          ziet er lekker uit bij je
          keep going..

grtzz... birdie

Comment

staan er leuk bij .

Comment

Beste, zou ik de black jack en de ak47 klieven? deze staan nu al bijna 2 weken in bloei? en ik heb ook al gehoord van toppen, hierdoo zou de plant minder groot worden en meer de breedte ingaan en dan zal de plant ook een grotere opbrengst hebben? dit zou ik bij de passion #1, white widow, en trans wel willen doen. ja of nee?

Comment

ziet er heel mooi uit maar valt het niet een klein beetje teveel op?
                Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

Comment

Toppen kan niet met autoflowers! Dus ik weet niet of die 2 die je zegt af's zijn?
                  Klieven doe je pas ongeveer een week voor oogsten.

Zitten mooie plaatjes tussen

Comment

de black jack en de trans siberian zin auto flowers, de passion #1 de ak47 en white widow niet. en kwil dus de passion, AK47,white widow toppen. zou ik dit doen?
                    ik laat ook nog een duidelijk foto zien van de black jack en transsiberian want ik weet nog niet wanneer ik ze moet oogsten.... mischien dt jullie dt dn kunne zeggen en dt ik dn misschien kan klieven., en vlrs neen het valt totaal niet op, enkel helicopters kunne het zien maar dat wordt ook al moeilijk door de bomen.

Comment

Top, echt heel nice!

Comment

1DSCN2853.jpg2DSCN2859.jpg3DSCN2861.jpg4DSCN2863.jpg5DSCN2864.jpg6DSCN2858.jpg7DSCN2857.jpg

Al deze foto's zijn van trans siberian, we hebben besloten dat de ak47 nu trans siberian wordt want we denken dat deze zijn verwisseld. Ik heb m'n best gedaan om zo goed mogelijke foto's te maken van de toppen zodat jullie kunnen zien hoever ze staan. ik heb vandaag ook een soort afdakje over trans gemaakt omdat ik al toprot had aangetroffen is dit goed gedaan of kan ik het beter niet doen?
                        en is het een goed idee om te toppen bij de passion #1 ben ik nu te laat of te vroeg daarvoor? is dit een goed idee voor een beginner?

bedankt.

Comment

slim!
                          ziet dr lekker uit

Comment

Hoelang duurt het nog tot oogsten denken jullie?

Comment

Netjes gedaan!

Comment

Bezig...
                              X