Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
GUERILLA: AK47, BLACK JACK, TRANS SIBERIAN, PASSION #1, WHITE WIDOW, eerste kweek.
Re: GUERILLA: AK47, BLACK JACK, TRANS SIBERIAN, PASSION #1, WHITE WIDOW, eerste kweek.
ze staan er goed bij! de passion #1 is nu 102cm de ak47 is 81cm en de white widow ook 81, de passion begint ook mooi in de breedte te groeien....
de trans siberian heeft steeds meer toprot. de black jack heeft totaal geen toprot en doet het zeer goed.
Zo staan ze er nu voor.
1,4,5 is de passion #1 nu 1m50
2 is de AK47 nu 1m10
3 is de white widow ook 1m10
4 de black jack.
We hebben wel 1 GROOT probleem,
we hebben een camera ontdekt op de ingang van onze spot, iemand tips wat te doen? want camera hangt er nu toch al een week maar ik denk dat ze ons willen pakken met de planten zelf... want ze hebben geen bewijs dat de planten van ons zijn toch?
Re: GUERILLA: AK47, BLACK JACK, TRANS SIBERIAN, PASSION #1, WHITE WIDOW, eerste kweek.
kan je het terrein niet via een andere weg benaderen?
Lijkt me toch sterk dat ze daar een camera hebben geplaatst om de kweker op te sporen?
En anders misschien een hond meenemen, kan je altijd zeggen dat je de hond aan het uitlaten was.
Ik zou er zelf niet meer naar toegaan, risico is nu wel heel groot om gepakt te worden. Is het niet nu, dan wel rond oogsttijd.
En laten we eerlijk zijn, volgens mij kijken ook politie mensen mee op zulk soort forums? Ik bedoel die vinden dit lijkt mij ook wel intressant om te volgen.
Misschien niet voor de kleinere kwekers, maar toch zeker diegene met wel heel veel planten kunnen ze zo in de gaten houden.
Ik zou in iedergeval goed oppassen, mocht het zo zijn dat ze inderdaad op dit soort forums meelezen, weten ze dus dat er op jou spot een camera is geplaatst.
OK, bedankt!
Vind het gewoon jammer dat zoiets moet gebeuren bij m'n eerste kweekje, en dat het ook nog eens zo goed verloopt.
en een camera voor maar 5 plantjes vind ik persoonlijk wat te ver gaan.
maar jullie zullen nog wel van ons horen!
de 2 autoflowers zijn waarschijnlijk over 2 weken klaar.
de 3 andere zal nog wel een lange tijd duren.
Wat voor camera ? Je hebt bijvoorbeeld camera's om wild te spotten, die zelfs live beeld kunnen verzenden, of camera's met een geheugenkaartje.
Maak er, indien mogelijk, eens wat goeie foto's van als je in de buurt bent, dan kun je precies opzoeken wat het is.
Die laatste kun je weghalen en ergens dumpen, of het kaartje eruit halen. Of volgend jaar zelf gebruiken en hoog in een boom bij je spot plaatsen
Dat soort dingen mag natuurlijk niet, het apparaat is immers niet van jou, en is dus strafbaar !
Ik heb wel vaker gehoord (!) dat ze camera's gebruiken om Cannabis-telers te identificeren, en vooral in het grensgebied krijgen ze meteen rooie vlekken in de nek als het om wiet gaat.
Wellicht is er eerder in het groot gekweekt in de buurt, en zijn ze nog steeds op zoek naar de verantwoordelijken ?
Het is sowieso niet verstandig om telkens via dezelfde route naar je planten te gaan, dan maak je een pad.
Een boswachter merkt dat heel snel op. Als je 3x achter elkaar dezelfde weg neemt is het dagenlang zichtbaar.
Heb je een verklikker op je spot ?
Daarmee bedoel ik bijvoorbeeld een 2euro muntje zichtbaar op het pad, een ongeregistreerde airmilespas of ander pasje, iets wat men zou oprapen als ze bij je planten in de buurt komen ?
Dan weet je of ze bij je planten zijn geweest, of dat het bijv. jagers zijn op zoek zijn naar wild.
Als je zeker weet dat men je planten heeft gezien, moet je ze misschien wel afschrijven. ((Of voortaan een bivakmuts op als je naar je planten gaat en die cam geen live beeld verstuurt))
@MCweed: er zitten hier alleen hobbykwekers. Voor grote kwekers heb je andere forums.
Neemt niet weg dat iedereen hier kan meelezen. Dat is algemeen bekend.
@qnq, het is een camera om wild te spotte, ik denk dat het eentje is met een geheugenkaart...
maar ik ga deze gewoon laten hangen anders denk ik dat ze de planten gaan uittrekken.
en voortaan gaan we via en ander pad!
Beste,
ze staan er nog allemaal! en hopen dat het ook zo blijft!
de passion #1 is nu 205cm!
de ak47 en de white widow zijn 180cm!
de 2 auto's doen het ook goed, de trans heeft wel veel last geahd vn toprot! maar de black jack doet het super, waarschijnlijk oogst ik ze over zo'n 5 dage.
Comment