Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4 x k2 in de volle grond

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

4 x k2 in de volle grond

Korting op 420shop
    Zou mij gelijk ff voorstellen! Ik ben Mochino 27 jaar uit het oosten des lands

Na altijd in 65 l kuipjes te hebben gerommeld met zaadjes, nu maar eens ervoor gekozen om 4 k2 stekkies in de volle grond te zetten. en Zie het resultaat deze foto is van 1,5 week geleden samen met de vrouw.Ik hou dit topic van af nu bij,tot dat het ehte werk gaat beginnen .Ik zou vanmiddag even een recente foto plaatsen
    Attached Files

Re: 4 x k2 in de volle grond

die zien er schitterend uit!
    In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

Dankje mito

Deze fotos heb ik net geschoten, ze zijn nog steeds in de groei en nog geen tekenen van bloei. Mijn kat is alleen van de schutting gevallen en er midden in gevallen . Iemand enig idee wanneer k2 zou moeten beginnen te bloeien, ze staan vanaf de 2e week april2012-08-05 11.52.47.jpg2012-08-05 11.53.07.jpg

Comment

Mooi planten man, zal ergens deze maand wel in bloei gaan...
        ben echt echt benieuwd wat dit gaat worden, zat ook te twijfelen aan deze soort maar uit eindelijk werd het toch Royal Dane x Typhoon (zie me verslag)

Ga deze volgen!
        Succes!

Comment

ik denk zelf met een beetje geluk (qua weer) dat je toch wel 250g pp moet kunnen trekken . Van een 65l kuipie trok ik ook wel eens dik 300 er af en lees well eens dat 500 a 600 ook mogelijk moet zijn pp

Comment

Maar het zijn stekken he, die wortelen lang niet zo diep als plantjes uit zaad.
            Fingers crossed voor een mooie nazomer zonder rippers en dan heb je met z'n tweetjes genoeg tot de volgende oogst.
            Mooie planten, maar met zo'n klein vrouwtje ernaast lijken ze natuurlijk extra groot

Heb je nooit last gehad met de buurt, qua geur, ik zie dat je nogal ingebouwd zit ?
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Nee valt wel mee, mijn buurjongen heeft er 10 staan en overbuurman ook een stuk of 5.

Comment

tis wel makkelijk knippen als de toppen zo net boven de schutting uitkomen... zou het toch in de gaten houden

mooie planten hoor, lekker vol. K2 is een goeie keus voor buiten vind ik, en gewoon een prachtige plant. Je kan de toppen nog wat bijsturen door ze te geleiden, wat naar beneden te trekken (niet knakken maar buigen). Met een goeie nazomer is dat wel een fiks knipavontuur als je geen molentje hebt.
                Ik hou de onderkant, rond de stam goed bij met die dames, beetje dieven oftewel de kleine uitlopertjes onderin snoeien en dood blad weg. Welliswaar zijn ze relatief schimmelresisent, ze kunnen wel stevig "drager" zijn zonder dat er echt problemen optreden.

Volle grond zeg je.. hoe zit het met voeding daarin, misschien alvast een boostertje P ?

welkom hier, je vind het vast niet erg dat ik deze even plaats :
                Last edited by moreweed; 5 August 2012, 22:19.
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Lekker zoveel groen om je heen in de buurt

Comment

Zeer mooie planten maar de bloei dat gaat nog wel even duren hoor
                    God was never on your side..

Comment

mooie struiken !!!
                      Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Nice

Comment

Mooie struiken!
                          16x Amnesia onder 600W
                          Mooi in volle bloei!!

Comment

mooi man ook dat amsterdammertje!!!

Comment

ik heb t niet zo met amsterdammertjes.... maar wel mooie planten!
                              Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

:alienstoned:​← klik hier

sigpic

Comment

Bezig...
                              X