Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Beste J,D,ers ik heb gister avond de biddy omgehaald en alles netjes geknipt.
ben 3 uur lekker aan het knippen geweest samen met de dame die de verzorging van de plant door de weeks voor me heefd gedaan. is weer helemaal goed gegaan moppie..! bedankt.
het was net een kauwgomballenboom knippen wat een zoete lucht en plakke dat het deed.
heerlijk hier wat foto's van het knippenIMG_0598.jpgIMG_0599.jpg ruik je het?IMG_0600.jpg
en natuurlijk de foto,s van het drogen jenkins is nog even opbezoek gekomen die wou ook wel even ruiken.. haha meteen wat foto's voor me gemaakt tijdens het droognet vullen !!
en het beetje fluffy's wat er in zat + knipzooi DSC_0124.jpg
07/09 had ik een topje geknipt om de trichomes te bekijken, maar was het nog niet voor mij !!
11/09 was het dan wel naar me zin ook gekeken naar het weer dat er niet best uit zag,
DSC_0137.jpgDSC_0138.jpgDSC_0139.jpg ben blij met haar opbrengst niet lange maar wel harde dikke toppen en ze was makkelijk te knippen. ik kijk al uit naar volgend jaar.
bedankt voor het volgen van mn topic.. ik zal met de komende maand wel even een rookverslag uitbrengen. mischien dat jenkins me voor is want ik mis al een dikke top.. laat het je smaken kerel.
heribei.. lekker voor jou man. hoop dat je er een mooie IMG_0262.jpg uit krijgt..
de wiet zit in de potten op een paar dikke toppen en de hoofdtop na,.
heb het lekker donker staan zal elke dag even de potten opzetten. en omdraaien ik heb ze liggen dus niet staan dan kun je over de lengte cure mijn meming is dat het beter werkt. wel heb je dan lange wekpotten nodig..
Ohh ja mildred werkt dat beter? Ok man goed om te weten:-p
Mijne schieten al aardig op ik ga vandaag weer wat close ups maken van de trichos
Oogst datum staat op 30-09-2012
De 20e voed ik voor t laatste en dan wachten op de trichos!
Ben over een uurtje wel thuis dan bel ik je wel ffkes penis
Rolator!!!!
"Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)
Ja leer mij mildred kennen dat rook verslagje komt er wel
Maar eeuh penis mooi man dat droognet!
Neem um van de week wel mee een keer...
Weet jij of die zaden als je wiet al klaar is en zaden nog niet
of ze dan met drogen klaarkomen? :-p
"Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)
Comment