Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
heerlijk gegeten en heerlijk stoned geweest voor een beste tijd !!
denk dat ik ong 3 a 4 uur goed stoned ben geweest.. jenkins hoe heb jij het eigelijk in je beentjes gehad er naa... haha wagel de bagel onstabiel onderstel.. jeetje.
het rook verslag zal ik komende week even doen.. maar kan je wel zeggen dat het een stoned wietje geworden is.,..
het is een lekker zoet wietje totaal geen buitenwiet lucht bij het roken van een joint... stoned en dan voorall in de beentjes.
ook is de stonedheid best mooi opbouwend, langhangen en nu na een maand cure is de smaak echt wel heerlijk aan het verandere.
in ieder geval missie geslaagt..
Ik ben toch echt benieuwd hoeveel gram je er nou afgehaald hebt, ik heb zelf namelijk 4 grotere planten dus dan kan ik misschien een beetje een vergelijking maken ^^
was een grapje man voor jenkins dat is een maatje van me.. en buiten dat is er maar door 1tje geraden en die heefd zn prijs al in zn longen gesmolten..
Comment