Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Laat gezaaide planten ook laat in bloei?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Laat gezaaide planten ook laat in bloei?

Korting op 420shop
    In tegenstelling tot voorgaande jaren waarin ik omstreeks half mei wat zaden in de grond stopte, heb ik dit jaar pas op 1 juli wat white widows, cream caramels en wat kruisingen van easy bud * afghaan gezaaid. Thans, 8 augustus dus, toont nog geen enkele plant bloeiverschijnselen. Sterker nog, de kruisingen easy bud * afghaan zijn reguliere zaden en ik heb nog geen voorbloei kunnen constateren teneinde de mannetjes te verwijderen. In voorgaande jaren toonden de vroeg gezaaide zaden - NLX weliswaar- de eerste bloeiverschijnselen in de 1e week van augustus. Ben ik de enige met zo'n late aanvang van de bloei of zijn er meer mensen die tegen hetzelfde zijn aangelopen?

Re: Laat gezaaide planten ook laat in bloei?

mijn cheese en 2 van men powerplantjes vertonen ook nog niets, nog effe geduld
    all the true weed smokers got to smoke before they eat

Comment

Ja dat probleem is hier ook
      De natuur loopt een maand achter lijkt wel , met alles , fruit , bonen meloenen , kruiden

Ajo
      Ventje
      Living in Second live for real

Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

Comment

Weinig doorzetten vd bloei idd voorbloei meeste al wel al sommige ook niets wat al wel had moeten wezen..

Mamma natoer draait ons n loer.

Comment

hopelijk blijf het zonnetje dan lang in het najaar schijnen voor een mooie afbloei
          all the true weed smokers got to smoke before they eat

Comment

Ik heb hetzelfde probleem Xtreme, ook bij mij treed verlate bloei op. Ook bij de vroege zaailingen. De ruderalis soorten zouden reeds al een aantal weken in bloei moeten staan, willen ze rond september klaar zijn voor de oogst. Het tegendeel is echter waar. Ik heb me niet ingelezen in het aantal lichturen van deze maand, maar uit mijn geheugen delf ik dat alles wat achterloopt op een 'normaal' schema. Voor de Royal Dane heb ik pas in midden juli kunnen zeggen welk geslacht deze was, terwijl dat over het algemeen in juni al prima kan. De Early bud x Afghan vertoonde in mijn geval na een week of drie, vier, zijn geslacht. Onder spaarlampen was dit midden in de derde groeiweek.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Hoeveel nodes hebben ze Xtreme ?
              Ze hebben er toch wel een stuk of 5-6-7 nodig voor je wat kunt zien, zijn ze al zover na 5 weekjes ?
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

De planten zijn in het stadium van de negende of tiende bladzetting. Ik zal binnenkort wat foto's oploaden. Ze staan wel op een plaats waar relatief weinig zon komt: in onze tuin staan ruim 40 hoogstambomen met een lengte van meer dan 15 meter en die geven veel slagschaduw. En ik ga geen bomen van meer dan 100 jaar oud rooien voor een paar wietplanten. Trouwens, ik mag ze niet eens rooien: de gemeente waar ik woon, heeft in zijn opperste wijsheid beslist dat deze bomen onderdeel vormen van een "beschermd dorpsgezicht". In vorige jaren zette ik de planten in de voortuin, die Zuid-Zuid-West ligt: aangezien Hermandad mijn planten vorig jaar heeft geconfiskeerd, staan ze nu in de achtertuin.

Ik ga eens lekker dubbelposten en wel over mijn slotzin: "Een theorie blijft een hypothese tot het moment waarop deze aan de praktijk wordt getoetst". Deze volzin heb ik zelf bedacht. Echter, onlangs zag een een veel mooiere omschrijving en die luidt: "Een theorie is een geheel van denkbeelden, hypothesen en verklaringen die in onderlinge samenhang worden beschreven. In de wetenschap is een theorie een toetsbaar model ter verklaring van waarnemingen van de werkelijkheid." Dus heel erg ver zat ik er niet naast.
                Last edited by Weedy; 9 August 2012, 13:53. Reden: Dubbelpost. Bovendien Off-topic (je tweede / laatste post)

Comment

Bezig...
                X