Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Outdoor mix 1 maand. Gaat het de goede richting uit? tips zijn welkom..

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Outdoor mix 1 maand. Gaat het de goede richting uit? tips zijn welkom..

    Korting op 420shop
    Zo dit zijn mijn plantjes, ze zijn nu 1 maand. (fotos getrokken eergisteren 07-08-12) Ze staan overdag gewoon buiten in de zon en snachts nog binnen. Geen lampen dus..
    Ik geef ze Spa blauw(pH6), nog geen meststoffen of dergelijke. Bij een van mijn plantjes zie je dat er een blaadje ontbreekt langs de onderkant, dit is omdat ik ze per ongeluk eens heb laten verbranden door dat ze te dicht bij een lamp stonden( die ik niet gebruikte voor de kweek, maar te veel warmte gaf). Verder heb ik soms eens dat ze wat slapjes hangen (zoals bij 1 op de foto) ik denk dat het komt door te weinig water dan. Op de foto's heb ik ze juist water gegeven dacht ik dus ze zwemmen niet elke dag in het water hoor
    Laat gerust weten wat ik beter kan doen of tips voor voeding en alles is welkom!!


    IMG_6933.jpgIMG_6937.jpgIMG_6942.jpgIMG_6943.jpgIMG_6944.jpgIMG_6945.jpgIMG_6946.jpgIMG_6947.jpgIMG_7011.jpg

    #2
    Re: Outdoor mix 1 maand. Gaat het de goede richting uit? tips zijn welkom..

    Goed bezig!
    ja, het kan zeker wel, alleen omdat het nu wat aan de late kant is, zal de plant niet heel groot worden!.
    succes, en ik hou je verslagjes in de gaten. ik heb je ook ff toegevoegd

    Comment


      #3
      Re: Outdoor mix 1 maand. Gaat het de goede richting uit? tips zijn welkom..

      ik denk toch stilletjes voeding beginnen gebruiken 1/4 ofzo en dan stilletjes opbouwen of overpotten naar nieuwe goede aarde grtz subby

      Comment


        #4
        Re: Outdoor mix 1 maand. Gaat het de goede richting uit? tips zijn welkom..

        zien er netjes uit !
        Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

        Comment


          #5
          Re: Outdoor mix 1 maand. Gaat het de goede richting uit? tips zijn welkom..

          Bedankt voor de reacties! Ik zal ze binnenkort verpotten want ik ben weer maar eens geschrokken hoeveel ze gegroeid zijn op 3 dagen!
          Ik zal eens kijken om voeding te beginnen geven.

          IMG_7018.jpgIMG_7019.jpg

          Comment


            #6
            Re: Outdoor mix 1 maand. Gaat het de goede richting uit? tips zijn welkom..

            waarom nu al voeding geven??
            zien ze er zo slecht uit dan?
            overpotten nog mee wachten tot de wortels flink door het kluitje zand zijn gegroeit
            HOE MOET IK ONTKIEMEN
            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

            Comment


              #7
              Re: Outdoor mix 1 maand. Gaat het de goede richting uit? tips zijn welkom..

              Ga dingen niet pushen wiet is een prima onkruid, maar teveel voeding is dodelijk. Begin er pas mee als het nodig is.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #8
                Re: Outdoor mix 1 maand. Gaat het de goede richting uit? tips zijn welkom..

                Oke, bedankt voor de tip, jongns

                Comment


                  #9
                  Re: Outdoor mix 1 maand. Gaat het de goede richting uit? tips zijn welkom..

                  Ik zal het nog eens roepen; https://www.nomercyshop.nl/product_i...products_id=74

                  En Angel heeft gelijk
                  http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                  Comment


                    #10
                    Re: Outdoor mix 1 maand. Gaat het de goede richting uit? tips zijn welkom..

                    Hulp gevraagd! Het is opeens zeer warm weer in belgie (28-34graden) en soms zeer warme en veel zon. Ik heb ze vandaag laten buiten staan en zie nu dat ze helemaal scheef lagen van de wind(ondertussen al in orde) maar ik zie ook dat vooral mijn onderste blaadjes geel worden. Ook zie ik bij sommige dat topjes van de blaadjes krullen of 'verschrompelen'. Is dit verbranding van de zon of te droog? Khad ze bijna twee dagen geen water gegeven.. Wat moet ik doen als buitenkweker?

                    Groeten! J

                    Comment


                      #11
                      Re: Outdoor mix 1 maand. Gaat het de goede richting uit? tips zijn welkom..

                      plantencellen zitten simpel in elkaar, zit er geen water meer in: dan verslappen ze. Dan gaat je plant hangen. Gele verkleuring kan meerdere oorzaken hebben, daar is de bladprobleemoplosser voor gemaakt hier op het forum. Zo ook met de bladpunten, te weinig water kan ze doen sterven, maar teveel voeding of juist teveel water ook.. Zo zie je maar. Zoek 't zelf even na, jij weet immers wat je met jouw plant gedaan hebt de afgelopen tijd. Dus jij bent ook de enige die een oorzaak kan aanwijzen.
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment


                        #12
                        Re: Outdoor mix 1 maand. Gaat het de goede richting uit? tips zijn welkom..

                        jeets allemaal
                        Voor diegene die graag nog eens een update hebben. Ze groeien mooi, maar ik kan nog steeds het onderscheid niet maken tss vrouwelijk of mannelijk..
                        ik laat ze eigenlijk zo natuurlijk mogelijk, buiten dan dat ze nog in pot staan. Ik laat ze met deze zachte temperaturen gewoon 's nachts buiten en overdag in de zon. Ik geef ze wel geen SPA water meer, maar kraantjeswater(wat infeite niet zuur genoeg is), maar kan ik dit water wat zuurder maken door bijvoorbeeld enkele druppels citroenzuur bij te doen?
                        Als je tips of opmerkingen hebt, voel je vrij om ze te plaatsen, ik kan er maar uit leren!

                        Comment


                          #13
                          Re: Outdoor mix 1 maand. Gaat het de goede richting uit? tips zijn welkom..

                          ik heb aan mijn buitenplantjes vandaag balletjes ontdekt (aan de grootste dan nog, gedver)
                          dus tsjek nog eens na, 1 van dezer komt het wel duidelijk

                          Comment


                            #14
                            Re: Outdoor mix 1 maand. Gaat het de goede richting uit? tips zijn welkom..

                            foto's aub

                            Comment


                              #15
                              Re: Outdoor mix 1 maand. Gaat het de goede richting uit? tips zijn welkom..

                              Mijn excuses dat mijn foto's niet konden worden geupload de vorige keer
                              Mijn plantjes groeien nog mooi en krijgen al een dikkere stam en beginnen al lichtjes te ruiken.
                              Ik denk dat ik bij 2 vd 4 al enkele witte haartjes gezien heb, zijn dit dan al meisjes?!
                              Ik heb proberen een close-up te nemen met mijn Iph maar dat is een beetje tegengevallen :p
                              Nog tips?
                              IMG_7230.jpgIMG_7231.jpgIMG_7232.jpgIMG_7233.jpgIMG_7234.jpgIMG_7236.jpgIMG_7237.jpgIMG_7238.jpgIMG_7239.jpg

                              Comment

                              Bezig...
                              X