Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ziet er goed uit, maar je had haar in april/mei/juni moeten planten.
Ze zal nu niet gaan bloeien dus of je moet het binnen gaan afmaken of het word helemaal niks, meer lezen en volgend jaar beter.
Zien er goed uit Ghost.
Zo te zien staan ze ook in goeie aarde, en misschien over 2-3 weken nog een keer overpotten naar iets groters ?
Gaat best goed komen, als we een lekkere nazomer krijgen gaan ze nog wel een weekje of 4-5-6 flink groeien.
Ik denk wel dat ze gewoon gaat bloeien ja, maar zoals al eerder vermeld zal de plant (en dus de opbrengst) gewoon kleiner zijn. Ziet er goed uit verder!
Deze special kush is van Royal queen seeds toch?
Ik had eind vorig jaar ook uit enthousiasme 3x Royal Queen gehaald, die waren nog wel groter als dit... Die hebben gestaan tot en met november ofzo, werd helemaal niks...
Ben dit jaar dus voor het eerst serieus begonnen..
Voor volgend jaar raad ik je iedergeval een Deense Soort aan !!!
Maar zoals ik al eerder zei : Succes!!!! Ik duim zeker wel voor je!
Hie nog wat foto's en heb een vraagje op 1 van de foto's heb ik een close-up genome van kleine blaadjes tussen de grote bladeren mag je die verwijderen of nie? Heb al gehoord dat die de thc zoude verminderen :s
Gaat prima zo.
Lekker laten zonnen, opletten dat ze niet te nat staat, en niks eraf knippen !
Heb je groeivoeding ? Je zou komende week met een halve dosis kunnen beginnen.
De stand van het blad komt doordat die zo groot zijn misschien
Comment