Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x Special Queen #1

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

3x Special Queen #1

Korting op 420shop
    Dit jaar een beetje laat met poten maar heb het er toch maar op gegokt.. Gister teruggekomen van vakantie en ben net op mijn guerilla spot geweest waar mij 4 silverhaze stekken stonden, kwam er aan 2 waren er dood en 2 waren helemaal opgevreten door de slakken . Maar al met al heb ik mijn 3x Special Queen #1 nog staan. Zelf hoop ik er nog een goed wietje vanaf te halen! Ik heb 1 plantje vandaag gefimt ookal vind ik zelf dat ik er een beetje laat mee ben.. Ik zal even een paar foto's plaatsen, graag wil ik jullie mening!

26-07-2012; 2012-07-26 21.42.05.jpg
    En deze foto is vandaag gemaakt; 2012-08-18 20.41.37.jpg

Re: 3x Special Queen #1

Klein... Maar mooi!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Heribei View Post
      Klein... Maar mooi!!
      Danku, tja ze zijn idd erg klein.. Volgend jaar maar rond april beginnen dan weet ik zeker dat ik dikke planten heb rond deze tijd!!

Comment

Vanmorgen mijn schatjes even wat water gegeven, merk aan de planten wanneer ze er wat droger dan normaal bij staan dat ze de gezondste kleur hebben en er ook mooi bij staan. Voor de rest is alles goed, de plant die ik gister gefimt heb gaat het ook goed mee. Laten we dit weer nog 2,5 maand houden en ik ben tevreden maar dat zal wel niet gebeuren...

Comment

als je half mei begint worden ze ook nog heel groot hoor
          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Ik wil monsterplanten
            Last edited by imtheganjaman; 7 October 2012, 15:40.

Comment

Lang niks gepost, waarom? Geen tijd en zin in gehad. Vandaag al 2 plantjes geoogst en de toppen zien er lekker vol uit al zeg ik het zelf!!

Hier een foto van 14-09-2012; 2012-09-14 13.32.31.jpg

En hier de foto's die ik vandaag tijdens en na het knippen heb gemaakt!; 2012-10-07 15.18.11.jpg2012-10-07 14.58.20.jpg

Budshots!; 2012-10-07 15.18.28.jpg2012-10-07 15.18.40.jpg2012-10-07 15.18.50.jpg

Over een paar dagen ga ik de laatste plant knippen, vond vandaag dat hij nog wel een tijdje kon staan!
              Last edited by imtheganjaman; 8 October 2012, 00:40.

Comment

Vandaag de laatste plant geknipt en gisteravond eentje gerookt van de plantjes die een paar dagen terug geknipt zijn. Het was nog niet helemaal droog maar wat een lekker wietje zeg!! Over 2 weken zet ik er wel bij hoeveel gram ik er droog vanaf heb gehaald, ben zelf benieuwd!

Comment

Dat was nog niet klaar.

Comment

Word er toch goed stoned van en heb al een paar keer rot eruit gehaald dus het leek mij verstandiger om te oogsten ivm rot, had ze liever ook nog wat langer laten staan..

Comment

Bezig...
                    X