Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x AF Automazar batmix+plagron terra

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    4x AF Automazar batmix+plagron terra

    Korting op 420shop
    4 auto flowertjes van het merk automazar met bat mix en plagron terra lijn

    no heavy yielding maar gewoon kweken en we zien het wel. als het maar een goed eindproduct word.

    50%indica 50%rudelaris

    8-14% thc dus geen geheugenverlies gehaltes.

    ik meen dat ze nu op een week of 9 zitten en nog een week te gaan hebben

    http://oi47.tinypic.com/11l5sn4.jpg deze foto is van 9 dagen terug maar binnekort als de zon weg is zal ik wat betere foto's maken http://oi47.tinypic.com/21akcbp.jpg

    dit zijn er 3 die andere komt ne andere keer op foto
    GRTz kempi

    #2
    Re: 4x AF Automazar batmix+plagron terra

    die hebben nog wel een heel stuk langer te gaan dan een week hoor.
    heb je 9 weken na ontkiemen gerekend ofzo?
    want dan mogen ze nog wel een week of 4 hoor

    Comment


      #3
      Re: 4x AF Automazar batmix+plagron terra

      Succes

      Comment


        #4
        Re: 4x AF Automazar batmix+plagron terra

        9dagen terug zijn die foto's startdatum is 2-6 ontkiemd in de grond

        Comment


          #5
          Re: 4x AF Automazar batmix+plagron terra

          als je een keer nieuwe foto's heb wil ik ze wel eens zien want ik denk dat ze nog wel wat langer moeten dan een week.
          je kan echt niet zeggen dat een plant in een x aantal weken afbloeit want dat is altijd anders.

          Comment


            #6
            Re: 4x AF Automazar batmix+plagron terra

            Ben ik mee eens laat ik het zo zeggen nog een week en dan gaan we het per dag beoordelen

            Comment


              #7
              Re: 4x AF Automazar batmix+plagron terra

              [/cbi]http://oi45.tinypic.com/a2bt5t.jpghttp://oi47.tinypic.com/2cfeg3p.jpghttp://oi50.tinypic.com/2yzgzdd.jpg[cbi]

              hier zijn de van yesterday
              Last edited by kempi; 22 August 2012, 14:31.

              Comment


                #8
                Re: 4x AF Automazar batmix+plagron terra

                Zonder de trichomen te zien durf ik toch wel te beweren dat die nog wel even moeten.
                Mooie planten , te vroeg oogsten zou erg zonde zijn.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: 4x AF Automazar batmix+plagron terra

                  mazar is lekker rot vrij dus redelijk goed ziekte bestendig

                  hoe lang zou je ze nog willen geven dan? Q
                  iemand nog een idee om ergens te knakken/ of de stam te spleiten?/ 24/48 uur donker en wanneer geen voeding meer geven?

                  mvg kempi

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  moet erbij zeggen ongeveer 40 procent bruin en 60 wit

                  Comment


                    #10
                    Re: 4x AF Automazar batmix+plagron terra

                    Met dat vochtige weer zou ik niks splijten of donker zetten, je verhoogd de kans op schimmels aanzienlijk met elke beschadiging aan je plant.
                    Misschien kunnen ze nog wel 2 weken of langer, maar dat is niet precies te zien aan de haartjes.
                    Als je zekerheid wil, kun je met een loepje of microscoopje de trichomen bekijken.

                    Als je naar de trichomen kijkt kun je ook bepalen wanneer je kunt stoppen met voeding.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #11
                      Re: 4x AF Automazar batmix+plagron terra

                      ik heb eerder aan gegeven ongeveer nog een week maar precies ga ik inderdaad per dag bekijken maar hoelang van te voren stoppen met voeding??? iemand enig idee

                      Q ik denk niet dat ik op dezelfde dag als ik bedenk dat ze klaar zijn moet stoppen met voeding ik moet eerst stoppen met voeding daarna water en daarna waarschijnlijk een dag of 2 droog/donker

                      am i wrong?

                      Gr

                      Comment


                        #12
                        Re: 4x AF Automazar batmix+plagron terra

                        Aye, als je nog een weekje denkt, kun je nu stoppen met voeding.
                        Donker zetten doe ik niet aan, dan zet ik ze nog liever 48 uur licht.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #13
                          Re: 4x AF Automazar batmix+plagron terra

                          ik heb vorig jaar buiten ook een perfect plant gekregen WW zeer potent lekker wietje grote plant

                          rokers werden sleeeeeeeeeepy as F*ck daar zat veel slaapverwekkende bestandsdelen in

                          nou zat ik weer meerdere keren te kijken maar veel mensen hebben het erover om toch te stoppen met voeding dan water geven en uiteindelijk geen water en geen licht (Eventueel klieven)
                          ik zal het bij een of 2 weer gaan doen om te vergelijken.

                          Gr

                          Comment


                            #14
                            Re: 4x AF Automazar batmix+plagron terra

                            Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                            Met dat vochtige weer zou ik niks splijten of donker zetten, je verhoogd de kans op schimmels aanzienlijk met elke beschadiging aan je plant.
                            Misschien kunnen ze nog wel 2 weken of langer, maar dat is niet precies te zien aan de haartjes.
                            Als je zekerheid wil, kun je met een loepje of microscoopje de trichomen bekijken.

                            Als je naar de trichomen kijkt kun je ook bepalen wanneer je kunt stoppen met voeding.
                            ik heb niet voor niks automazar genomen ik heb er toch 1 geklieft en afwachten

                            Comment


                              #15
                              Re: 4x AF Automazar batmix+plagron terra

                              Zien er bij jou toch vrijwel hetzelfde uit qua bouw . Ik heb er ook 4 staan en eigenlijk zien er 3 er een beetje uit zoals die van jou [alleen nog wat jonger] alleen een 4e is een struikje aan het worden ipv een hoofdtop zeg maar

                              Afbeelding Mazar 1.jpgAfbeelding Mazar 2.jpgAfbeelding Mazar 3.jpg

                              Mooie witte sneeuwlaag wat er op de bladeren verschijnt , ben benieuwd na je eindresultaat

                              Comment

                              Bezig...
                              X