Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2x Little cheese autoflower & 1x Big Devil autoflower
Re: 2x Little cheese autoflower & 1x Big Devil autoflower
trichomen zagen er goed uit bij wat er al geoogst is
denk dat ongeveer 2/3 geoogst is van mijn beide plantjes
ben er best tevreden mee op de laatste foto is wat er nog
wat mag blijven opstaan kunnen ze nog wat mooier worden
Enige wat je kan doen is een microscoopje aanschaffen, of een goeie zakloep, kost niet veel en is zeer handig, of met sommige cameras lukt het ook op de macro stand en dan inzoomen.... succes!
Dit is de 2/3 de van mijn Litlle cheese dat ik al heb kunnen oogsten ^^
deze plant zou max 5O tot 80cm worden is ruim ongeveer 1m2 geworden,
max oogst 15-20gr/plant
dus ik denk dat ik het een mooie oogst mag noemen.. IMG_1187.jpgIMG_1188.jpg
als alles goed gedroogd is ga ik het opwegen, het tottaal van elke plant droog,
ik had ook gedacht enkele vrienden uit te nodigen om dan er dan een rookverslag van te maken,
greetz, vinne
trichomen zagen er goed uit dus dacht ik dit al te oogsten
heb er al een klein knopje van geproefd en die bracht me meteen naar de 7de hemel,
een oase van rust gepaard met een aangename verdoving,
smaak was nog niet optimaal tot zijn recht gekomen maar was toch al lekker zoet en plakkerig voor
mijn smaakpapillen
weldra komt er een kweekverslagje van deze 2 lieverds online, .. ze was echter al op voor ik er aan had gewerkt
hemels, ! heb ondertussen 2 nieuwe lieverdjes van dezelfde soort die wederom bijna klaar zijn voor de oogst ..
ik ga van deze dames binnenkort en foto posten hoe ze nu staan en dergelijk zodat jullie ze toch eens gezien hebben ook
sorry voor het lange wachten op een rook verslagje
Like a promised dit is hoe mijn 2 nieuwe dames er momenteel uitzien Big devil heeft 2 mooie hoofdtoppen en de Little cheese doet het deze keer ook nog zo slecht niet ben zeer trots het is ook nog maar mijn 3de run kijk al enorm uit naar het knippen en laten drogen van deze lieverds
hallo Toppicerz ^^ heb enkele dagen geleden weer en zware bevalling gehad
ben erg blij met mijn opbrengst aangezien ik er maar 2 had staan onder en bescheiden 125hps
ik heb mij ondertussen een nieuwe weegschaal aangeschaft, binnenkort droog gewicht en het lang beloofde rookverslagje ! IMG_1941.jpgIMG_1943.jpgIMG_1944.jpg opbrengst van mijn big devil & little cheese IMG_1945.jpgIMG_1946.jpglittle cheese eventjes voor de foto in de vertakkingen van de reeds omhoog gehangen big devil toen IMG_1947.jpgIMG_1948.jpgDe eerste 3 witte veters zijn van de "big devil"..vanaf de zwarte veter tot en MET de laatste witte is van de Little cheese die normaal gezien 30gr max zou opleveren(is wat mijn hoofdtop nu +- alleen al zal voorzien ^^) .. in vergelijking met de eerste keer levert deze mij nog meer op ..
C'ant wait to blow !
greetz vinne..
voor ik het vergeet ik ga binnen kort en nieuw kweekverslag starten maar en grote lijnen, in mijn homemade kast !! voor de geintreseerde zal ik zeker ook hier in deze discussie een linkje posten !!
Comment