Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 x Easy riders in potten met plagron voeding

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

3 x Easy riders in potten met plagron voeding

Korting op 420shop
    Daarna heb ik de laatste 2 cm vh. bodem met hydrokorrels gevuld.

Ik heb plagron batmix gebruikt om ze de eerste weken onder TL-lampen (2 x 18 Watt)te laten groeien.IMAG0056.jpg Ik heb deze aarde in een emmer met wat water gemixt en ik heb in deze mengsel ook een aantal hydrokorrels toegevoegdIMAG0057.jpg. Deze mengsel aarde bevat volgens wat erop het zak geschreven staat genoeg vitaminen voor de 6 eerste weken vh. groei. Eens dat mijn zaadjes ontkiemt waren heb ik deze dus in de potten gestopt en onder de 2 TL-lampen gestopt. De timmer heb ik namelijk op 20 u licht gezet want easy riders mogen tot 20 u licht krijgen als ze binnen gekweekt worden (sta op de verpakking). Na +- 3,5 weken onder de TL-lampen en enkel H2O als drank heb ik ze overgepot in potten van 7,5 liter. (volgende keer neem ik iets grotere potten)

Opnieuw waren de laatste 2 cm gevuld met hydrokorrels. Dit maal heb ik universele potgrond gebruikt en opnieuw heb ik deze met wat hydrokorrels gemixt. Vanaf het moment dat mijn planten werden overgepot kon ik mijn voeding gebruiken. Op dit moment gaan ze dan ook voor hun eerste keer buiten. Om ze te beschermen tegen de slakken kan je gwn. slakkenkorrels aanschaffen want op 2 dagen kunnen ze opgegeten worden => smijt er genoeg en loop vooral geen onnutige risico's. Ik heb namelijk een mix van producten van plagron aangeschaft om de groei en de bloei te stimuleren. DSCN0223.jpgDSCN0226.jpgIn deze doos zitten er 5 producten namelijk enzymes, roots, grow, bloom en top booster. Bij mijn volgende kweek zal ik gwn. 1L grow 1 l bloom en 250 ml top activator kopen want de andere producten worden vooral in de vroege stadia vd. grow gebruikt maar vermits ik al het plagron aarde gebruikt mogen deze producten niet aan de plant gegeven worden => deze heb ik weinig gebruikt. In deze doos zit er ook een kaartjeDSCN0231.jpg met een volledige schema die je gemakkelijk kan volgen. Tot nu toe verloopt alles goed.

Mijn plantjes zien er nu als volgt uit DSCN0218.jpgDSCN0217.jpgDSCN0216.jpgDSCN0215.jpgDSCN0214.jpgDSCN0213.jpgDSCN0212.jpgDSCN0211.jpgDSCN0210.jpgDSCN0209.jpg

Indien er genoeg interesse is in mijn topic zal ik de laatste weken meer foto's trekken zodat jullie goed kunnen volgen.
    Nogmaals comments zijn altijd welkom Nu ist paf time iuuuuuuuuu
    Last edited by sponge bob; 26 August 2012, 11:24.

Re: 3 x Easy riders in potten met plagron voeding

Ziet er goed uit, maar kun je de volgende keer alsjeblieft de foto's bijdraaien.

Comment

Hierbij een aantal nieuwe foto's vd. dames. Maar ditmaal heb ik een vraagje. Als alle trichroomhaartjes bruin zijn en dat je uw plant nog 1 a 2 weken laat staan gaan de toppen dan nog verder groeien of niet? heeft dit enige effect op het smaak of niet?

Dit is mijn zwakste easy riderDSCN0253.jpg
      Dit is momenteel mijn schoonste in principe moet ik nog 2 weken wachten voor dat ik ze kan oogstenDSCN0254.jpgDSCN0257.jpgDSCN0255.jpg

En dit zijn foto's van mijn laatste rider die redeijk laat is begonnen aan het bloei proces maar die nu super snel terug komt
      DSCN0261.jpgDSCN0259.jpg

Comment

trichoomhaartjes?
        volgens mij heb je haartjes, en trichomen...
        en die trichomen zijn met het blote oog niet te zien
        Shivaman-s-Amnesia-scrogg

Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
        (running)

Comment

Owkey sorry dude Heb je een antwoord op mijn vraag?

Comment

half... microscoopje aanschaffen...
            De vraag zelf kan ik je niet beantwoorden.. ben zelf met ronde 1 bezig, dus moet het nog meemaken....
            Ik hou denk gewoon het schema aan... spoel in de laatste week en kijk tegen die tijd naar de trichomen.. geen idee hoe snel die verkleuren...
            Shivaman-s-Amnesia-scrogg

Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
            (running)

Comment

Gewoon een fototoestel van 10 mp of meer gebruiken en dan in de macro stand zetten voor bloemen enz van dichtbij te fotograferen.
              Daarna op de computer zetten en flink inzoomen dan zie je de trichomes goed zat....iedereen heeft wel een knap foto toestel....
              trichomes.jpg Succes man!
              Groetjes thur.
              Ps: ik ga zo fotos van mijn planten maken dan zal ik even een foto met mijn toestel maken en inzoomen dan laat ik je zien hoe duidelijk het word! Is wel een 24.2 mp camera maar met 10 mp ofzo is het ook al makkelijk te doen!
              "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

Comment

owkey zalig kzal zeker eens checken.

Comment

Yuu kheb paar nieuwe foto's gemaakt van mijn easy riders
                  DSCN0298.jpgDSCN0297.jpg Gisteren heb ik de blaadjes geknipt van de middenste(1) en de rechtse(2) easy rider. Deze zal ik morgen afknippen en doen drogen gedurende min. 3 weken De linkse(3) is een easy rider die nog 3 a 4 weken moet bloeien

Dit is easy rider 1

DSCN0285.jpgDSCN0286.jpgDSCN0287.jpgDSCN0289.jpgDSCN0290.jpgDSCN0291.jpgDSCN0292.jpgDSCN0294.jpg
                  Easy rider 2
                  DSCN0295.jpgDSCN0296.jpg
                  Attached Files

Comment

Mijn geknipte easy riders deze zal ik morgen ofzo afknippen en laten drogen
                    Easy rider 1=>DSCN0318.jpgDSCN0319.jpgDSCN0322.jpgDSCN0324.jpg
                    Alle easy riders=>DSCN0328.jpg

Kvraag mij af hoeveel dak droog ga hebben van die easy rider 1

Comment

Easy rider 1 en 2 zijn nu geknipt en nat gewogen
                      DSCN0337.jpgNa een tweede knip beurt schoot er dit over=>DSCN0338.jpg en gewogen gaf het dit DSCN0340.jpg

Comment

dit zijn geen easy riders.... zie ook meteen dat het zaadjes zijn gewees van Wietzaadjes.nl
                        Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

:alienstoned:​← klik hier

sigpic

Comment

is er iets mis met die zaadbank dan?

Comment

jaa die belazeren de boel.... kijk maar naar de planten dat klopt zowiezo niet... ziet er nep en mislukt.uit....
                            Last edited by Cannabal Lector; 18 September 2012, 11:54.
                            Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

:alienstoned:​← klik hier

sigpic

Comment

Met wietzaadjes.nl is niets mis.
                              Er was een topic met klachten, en Tim, van wietzaadjes, heeft daar ook op gereageerd.
                              Helaas hebben de mods besloten het topic later te verwijderen.
                              Het had een hoop duidelijk gemaakt en dit soort zwartmakerij voorkomen.

Als ik de foto's eens terugkijk zal het misschien het gebrek aan langere tijd direct zonlicht zijn waardoor ze wat mager gebleven zijn.
                              Ze staan best ingebouwd tussen de struiken en bomen.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                              X