Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4X Silver Haze in Volle grond

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    4X Silver Haze in Volle grond

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal!

    Ben al een beetje bekend van dit forum van vorig jaar! had toen 1x PP staan in een speciekuip!
    Dit jaar heb ik het wat anders aangepakt en heb ik 4 Haze planten in de volle grond gezet!
    Planten groeien tot op heden erg goed!
    2012-08-10 18.49.01.jpg 2012-08-24 19.53.51.jpg



    Heb alleen erg veel last van bladluis! heb ze nu al 4 keer in 2 weken tijd helemaal vanaf de onderkant volgespoten met groenezeep + spiritus en water alleen blijft dit maar komen, vooral op de nieuwe bladeren! zijn hier nog andere oplossingen voor? heb ook al bij de linkse plant geprobeerd de bladeren met luis teverwijderen alleen dit zijn er dus aardig wat als je er goed op let! kan het kwaad als je die bladeren weghaalt?
    2012-08-27 19.53.10.jpg 2012-08-27 19.53.28.jpg

    Meer informatie volgt en alvast bedankt voor de reacties!

    #2
    Re: 4X Silver Haze in Volle grond

    Wel serieuze struiken

    Comment


      #3
      Re: 4X Silver Haze in Volle grond

      Mooie struiken, probeer is bayer tegen de bladluis, kost 10 euro ofso bij de boerenbond of een ander tuincenter
      had zelf heel een plant die VOL zat, alles is er nu af
      16x Amnesia onder 600W
      Mooi in volle bloei!!

      Comment


        #4
        Re: 4X Silver Haze in Volle grond

        Okee dan gaan we die gelijk even halen vanmiddag! zijn er al mensen waar het bloeiproces al in gang is? hier nog niet namelijk!

        Comment


          #5
          Re: 4X Silver Haze in Volle grond

          Mooi man!
          Zijn dit stekken? Ben je niet bang voor toprot?
          Ze bloeien erg laat en ook erg lang..

          Comment


            #6
            Re: 4X Silver Haze in Volle grond

            Ja dit zijn stekken! ben nu nog bezig met voeding voor de groei! denk dat ik maar eens ga omgooien naar pk 13+14 kijken of de toppen er dan wel in kunnen komen! hoe kan ik toprot voorkomen?

            Comment


              #7
              Re: 4X Silver Haze in Volle grond

              pk 13-14 pas meegeven als er overal topjes zitten (heb ik ook te horen gekregen) (val in herhaling )
              Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

              Comment


                #8
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: 4X Silver Haze in Volle grond

                  Zo net even die bayer besteld voor de luis in de plant!
                  Ik heb geen idee hoelang deze moeten toppen! kan ik dit ergens terug vinden?
                  Die nazomer moet en zal er komen! heb ze zo goed verzorgt dat ze me wat schuldig zijn!
                  Iemand nog ideeen om het top proces te vervroegen?? eerder verduisteren is geen optie!!
                  2012-08-29 19.54.33.jpg

                  Hopen dat ze een beetje opschieten!

                  Comment


                    #10
                    Re: 4X Silver Haze in Volle grond

                    er is geen eerder proces om de dames te laten bloeien
                    wel weet ik als je planten niet binnen kan zetten
                    dan zal koning toprot je dames opeten
                    want jou dames als het goed weer zou blijven pas in oktober afbloeien
                    maarja iedere wietkweker is eigenwijs

                    Comment


                      #11
                      Re: 4X Silver Haze in Volle grond

                      Okee daar was ik al bang voor! gelukkig beginnen de voortekenen van de bloei al een beetje! dus met een beetje goed geluk en goed weer kan het dus nog goedkomen!
                      is het schadelijk voor de planten om alvast te beginnen met grote bladeren te verwijderen? of kan ik daar beter mee wachten tot de bladeren geel worden?

                      Comment


                        #12
                        Re: 4X Silver Haze in Volle grond

                        heey mike, gaat goed!!
                        En idd bloei begint nu wel beetje, bij mij is de bloei ook al bezig sinds 3 a 4 dagen!

                        Hoe hoog zijn ze eigenlijk, ben wel benieuwd, ik heb ook giga struiken, die zitten rond 2.60m

                        Grtzz
                        16x Amnesia onder 600W
                        Mooi in volle bloei!!

                        Comment


                          #13
                          Re: 4X Silver Haze in Volle grond

                          Zo weer even een update met wat nieuwe foto's!
                          Vanaf vandaag is er overduidelijk te zien dat er een begin is gekomen aan het toppen! eindelijk!
                          heb ze gelijk even opgemeten en de hoogste top komt bij mij op 2.73! boven de schuur uit zoals je op de fotos kan zien!
                          ben stiekem al begonnen met een heel klein beetje pk 13+14 omdat ik het niet kon laten!
                          wel is er op sommige stukken van de linkse plant iets niet helemaal goed! plant is een beetje kaal en veel luis! wat dus nog gespoten moet worden met anti bladluis! 2012-09-04 19.14.14.jpg2012-09-04 19.14.26.jpg

                          Weet iemand wat dit is? ergens tekort aan? of heb ik misschien al teveel bladeren verwijdert van deze plant?

                          verder staan ze er prima bij en hebben ze net nog ongeveer 30L water gekregen!2012-09-04 19.14.52.jpg2012-09-04 19.14.37.jpg


                          tips zijn altijd welkom!

                          Ps Freaker: die van jou staan er zeer goed bij! beetje uit de kluiten gewassen zullen we maar zeggen! succes

                          Comment


                            #14
                            Re: 4X Silver Haze in Volle grond

                            ja daar zit ik ook mee een grote plant gewoon in een open ruimte schoot omhoog en nu begint hij langzaam toppen te maken maar eigenlijk hebben we niet zo lang meer er is extra voeding voor en een vriend van me zij twee dagen in het donker zetten dan groeien ze niet meer de hoogt in maar dan gaan ze toppen eigenlijk wel logisch ik haal morgen extra voeding en zie ik niet te snel 2weken dat die toppen opschieten zet ik hem twee dagen in h3et donker maar laat eens weten wanneer en met wat jij vooruit komt

                            Comment


                              #15
                              Re: 4X Silver Haze in Volle grond

                              Zijn mooie planten maar ben toch bang dat er niet veel over zal blijven
                              een silver haze heeft een bloeitijd van 10 tot 11 weken ,dus je ziet de bui al hangen
                              en omdat je planten in de vaste grond staan kan je ook niet binnen zetten
                              en andere middele zijn veels te duur

                              Comment

                              Bezig...
                              X