Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4X Silver Haze in Volle grond

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: 4X Silver Haze in Volle grond

    Daar was ikzelf ook al bang voor! hopen dat ze opschieten! er zijn nu zeker van die witte sprietjes te zien dus het is in gang gezet! alleen is het voor mij onmogelijk om te verduisteren! ik kan er geen hok omheen gaan zetten of iets dergelijks! baal er wel van hoor! toprot kan je ook bijna niet tegengaan dacht ik zelf!

    we zullen zien! succes

    Comment


      #17
      Re: 4X Silver Haze in Volle grond

      tja je kan al maar hopen op goed weer aangezien dat dit de laatste jaren niet meer zo is
      en deze kom er slecht weer regen en koude temperaturen ,alles prime voor de toprot
      je kan wel spuiten van bayer teldor ,maar als het slechte weer aanhoudt wint toch de toprot
      neem volgend jaar planten die sneller afbloeien
      of zet ze in kuipen zodat ze binnen kan zetten
      je hebt mooie planten

      Comment


        #18
        Re: 4X Silver Haze in Volle grond

        Ik heb vorig jaar een Powerplant gehad! die had ook op verschillende plaatsen toprot! waardoor ik uiteindelijk 130 gram over heb gehouden! zal er een foto bij doen hoe deze er vorig jaar bijstond! is het een manier om bijvoorbeeld 2 grote ventilatoren te kopen die blazen? of dat ik een warmteventilator eroverheen laat blazen? of zou dit geen werking hebben! heb eraan zitten denken om er een hokje omheen te maken alleen is hier echt niet de gelegenheid voor helaas!
        2012-09-10 11.31.35.jpg Dit is de vorming van dit moment! kleine witte steeltjes zijn zichtbaar! dus het gaat nu zeker beginnen alleen is er nog een lange weg te gaan!

        Hier de plant van vorig jaar! IMG_0479.jpg waar dus uiteindelijk maar 130 vanaf kwam!

        Iemand anders nog tips voor het tegengaan van toprot en de plant zosnel mogelijk klaar te hebben?
        Last edited by MikeNL; 11 September 2012, 16:03.

        Comment


          #19
          Toprot kan je een beetje tegengaan door, als het heeft geregend oid, ze wat droog te schudden of er eventjes met een ventilator ofzo door te gaan, als ik ze verduister en ze zijn nat, dan zet ik in me verduisterkot de ventilator op, want vochtige planten en geen luchtdoorstroming is garantie schimmel/rot.
          Is er op de plaats waar je planten staan een goed windje? Dat is belangrijk

          Succes!
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

          Comment


            #20
            Re: 4X Silver Haze in Volle grond

            Er staan weinig wind in dat hoekje! helaas! hopen op het beste dus!

            Verder gaat het tot nu toe eigenlijk redelijk goed! topjes beginnen aardig vorm te krijgen.
            2012-09-17 19.26.56.jpg

            Verder heb ik bij een aantal takken wat grote bladeren verwijderd!
            Weet iemand of dit goed is voor de plant of juist niet. hier het verschil met degene waarbij ze verwijderd zijn en bij degene waar niks aan gedaan is.
            2012-09-17 19.26.35.jpg2012-09-17 19.26.45.jpg


            Tips zijn welkom!!!

            Comment


              #21
              Re: 4X Silver Haze in Volle grond

              Iemand ervaring met een soort partytent eromheen zetten? weer word ook niet echt aangenaam deze dagen! en aangezien ikzelf aardig wat uur werk kan ik niet aan het uitschudden blijven!!

              HELP

              Comment

              Bezig...
              X