Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 x Misty en 3 x Afghaan op balkon

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

3 x Misty en 3 x Afghaan op balkon

Korting op 420shop
    plantjes 1.JPGPlantjes 2.JPGPlantjes 3.JPGPlantjes 4.JPG
    Hallo allemaal,

hier een kweek verslag vanaf mijn balkon. Ik heb ergens in April van dit jaar Misty zaadjes ontkiemd die ik uit mijn wietplanten van vorig jaar heb gehaald tijdens het roken er zaten totaal zo'n 15 zaadjes in de hele oogst waarvan ik er maar 4 kon ontkiemen ("kieviets eieren") ze kwamen alle 4 uit .
    1 dame staat al in bloei omdat ze zo groot is(30ltr pot) De andere 2 dames zijn kleiner gebleven(11ltr pot) en 1 bleek een man(dusss!!)
    Doordat de dames in de 11 ltr pot bleek werden wist ik dat ze te weinig voetaarde hadden en te nat stonden: conclusie 11 ltr pot is echt TE klein!!!
    Ze zijn nog wat "pips" maar na een paar dagen GEEN water staan ze er al wat kleuriger bij, een hele kleine slok Stikstof voor het geval dat dat het was!?

Ik heb ook nog 3 stekken Afghaan, ook op mijn balkonnentje (30 ltr potten) beginnen vandaag pas te bloeien!?
    Mooie donkergroene planten. Ik heb ze 5 Mei gekocht en 27 Mei buiten gezet, misschien wel te laat? (omdat ze vandaag 28/08 pas gaan bloeien?)

Groet "Grow Sista"

Re: 3 x Misty en 3 x Afghaan op balkon

dat laat bloeien zal wel aan de lichturen liggen
    maar verder goed bezig en doe zo voort !
    Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Bezig...
    X