Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
nice work..
hier dit jaar ook weer 1 giant plant
en was juist wat later begonnen
om ze klein te houden
omdat de dieven me giant plant ook zagen staan vorig jaar
maar helaas ook dit jaar
mijn 1e plant hebben ze vorige week geript
moest nog zeker 5 weken bloeien.. hufters..!!!
@jasje idd +- 50 woningen die ze kunnen zien staan vanuit hun slaapkamers xD
Naar mijn mening past het mooi bij de omgeving en geeft het nog eens een lekker geurtje af zoon 100meter in de ronte.
Mochten er klachten komen en de politie komt op bezoek film ik hoe de mannen mijn planten mishandelen en begin ik een rechtzaak!
Nee ffe zonder grappe heb niet van die zeurpietjes wonen in de straat dus denk dat het geen probleemen geeft..
Ze staan er ondertusse al ruim 4 maanden..waarvan ze al 2 maanden al een lekker geurtje verspreiden.
Denk dat de buren ondertusse wel gewent zijn of compleet high.
Zouden ze weg moeten Jammer dan...Staan ze er volgend jaar weer maar dan 3x zo groot!!
(Heb ze vandaag BloeiBoost gegeven 0_o) eerste voeding wat ze krijgen op de mest grond na.
Nu maar wachten tot het lekker aanslaat.
haha dan is t goed ! goede buurt woon je dan . mijn cheese vrouwtjes hebben nu al klachten gekregen van de buren ..
beetje vervelend maarja.. nog een paar weekjes en dan zijn ze weg zeg ik dan altijd
Comment