Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

8x White Widow

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

8x White Widow

Korting op 420shop
    Hallo kwekers!
    Ik had al een topic van deze planten maar die vond ik erg onoverzichtelijk.
    Daarom probeer ik deze beter te maken en kan die andere verwijderd worden als dat kan?
    6 Juni ben ik begonnen met 11 zaadjes van Seedsman, na 2 dagen waren zijn allemaal ontkiemt tussen 2 natte papieren. Toen heb ik ze geplant in gewone potgrond zonder extra voeding.
    7juni (1).jpg7juni (2).jpg
    10 Juni zijn ze bijna allemaal boven gekomen. 2 kwamen niet boven, 2 weken later ook niet dus die zijn weggegooid.
    24 Juni na een tijd binnen gestaan te hebben vanwege de wind en regenbuien heb ik een poging gedaan tot buitenzetten van de kleine bloempjes. Tot latere conclusie van mezelf heb ik ze veel te veel van binnen naar buiten en andersom gehaald. Had ze beter buiten kunnen laten staan met een overkapping/ windscherm.
    6 Juli heb ik ze dus ook buiten gezet en niet meer verplaatst want vond dat ze nu wel tegen een windstootje konden.
    6 juli.jpg
    29 Juli de groei gaat niet heel erg hard maar het perfecte weer hebben we dan ook nog niet gehad natuurlijk.
    29 juli.jpg
    6 Augustus Met dat mooie weer groeien ze veel beter! En zien er mooi uit naar mijn weten.
    6aug (1).jpg6aug (2).jpg
    16 Augsutus nu alle planten verpot in kuipen van 30liter of emmers van 22 liter door potgrond met 6 maanden extra voeding.
    16aug.jpg
    21 Augustus ik vind ze mooi groeien en ze raken nu de 90cm wel aan.
    21aug.jpg
    1 September bijna allemaal zijn ze een meter hoog en ze worden breder en breder!
    1 sept.jpg
    7 September de grootste plant is nu zo'n 110cm en de kleinste 90cm. Zie zien er nog steeds prachtig uit.
    7 sept (1).jpg7 sept (2).jpg
    Ik hoop dat dit voor de mede forum leden overzichtelijker is.
    Iedere week ga ik een stukje proberen bij te houden dmv foto's.
    Dat zal altijd in het weekend gebeuren omdat ik door de week niet thuis ben.
    Als ik niet thuis ben verzorgt mijn broertje de planten. Ik geef ze alleen water en heb een flesje bloeivoeding van canna. Dat krijgen ze iedere week 1x.

Succes met kweken allemaal!.
    Last edited by Gasten; 14 September 2012, 18:58.

Re: 8x White Widow

nou zien er in mijn ogen ook perfect uit hoor !
    Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

@ Ik had al een topic van deze planten maar die vond ik erg onoverzichtelijk.
      Daarom probeer ik deze beter te maken en kan die andere verwijderd worden als dat kan?

Comment

Ik was idd wat te vlug geweest, had beter eerst even kunnen melden bij een moderator. Sorry hiervoor!
        Bedankt voor het verwijderen en hoop dat dit voor de lezers ook wat overzichterlijker word!

Comment

Graag gedaan en succes met je nieuwe topic, begint in elk geval prima; zien er goed uit die WW.

Comment

14 September.
            De dames zijn nu van 95 tot 115cm geworden.
            DSC00861.jpgDSC00860.jpg
            Tevens staan ze allemaal te bloeien en zien ze er nog steeds prachtig uit.
            DSC00863.jpgDSC00864.jpg DSC00862.jpg
            Het is een leuke bos aan het worden al zeg ik het zelf!
            Helaas van het mindere weer maar we zullen zien wat er van komen gaat.
            Greetz Arendjan

Comment

Hier heb ik weer een paar foto's van 22 september:
              Nu hetkan staan ze nog lekker van de zon te genieten!

DSC00865.jpgDSC00866.jpgDSC00868.jpgDSC00867.jpg
              Ik vind ze prachtig al zeg ik het zelf. Laat ze maar lekker bloeien
              DSC00871.jpgDSC00869.jpgDSC00870.jpgDSC00872.jpg
              Groetenn

Comment

heb ie geen plek op zolder?week of 5 a6 een paar keer 600 watt erboven en je krijgt een berg wiet,laat je ze in de tuin staan,dan krijg je met veel regen en kou ,weinig rookwaar,of zelfs helemaal niets.ze zien er wel prachtig gezond uit,dus met paar weken wat zon en weinig regen,zou het goed moeten komen.

Comment

Ik heb daar helaas geen plaats voor in de schuur. Dus zit wel te denken om wat te maken dat ze lekker uit de regen staan. Als er niet veel afkomt zou dat jammer zijn maar geen probleem. Doe het met plezier!

Comment

Helaas in beslag genomen!

Comment

vertel...
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

He bale zeg!
                        Wat QNQ zegt vertel...

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Comment

Ik moest naar bureau omdat ik op een zaterdagnacht na het stappen ergens in een heg gezeten heb. Moest daarvoor zoals normaal de schade betalen. Toen zei oom agent ik weet dat je hennepplanten heb staan.. Ja klopt ik heb er 3 staan, de anderen waren ineens verdwenen in de tijd van bureau tot me huis.
                          Dus een agent reed met mij mee en een auto erachter om de 3 mee te nemen! Balenbalenbalen!

Comment

Oh, je was al 'bekend', maar 't blijft balen natuurlijk.
                            Hoor je niks meer van zeker, van die planten ?
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

He kut zeg

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Comment

Bezig...
                              X