Hey ik ben jeweetzelf1, ik ben nieuw op dit forum ik ben de afgelope maanden bezig geweest met het kweken van 5 pp stekkies en 1 onbekend zaadje.
Ze moeten nu nog ongeveer 3 weken uitbloeien ik zal update als er veranderingen zijn.
Hier wat fotos van de kweek ik heb er helaas niet al teveel ivm met een kapotte telefoon waar de meeste fotos op staan >
Als voeding gebruik ik BIO 1 wortel stimulator, inmiddels is dat niet meer nodig en gebruik ik gewoon water en soms pokon er bij.
hier een foto van toen ze klein waren:
20120601_194934 (1).jpg
Nog een foto hier toen ze iets groter waren:
20120620_214956.jpg
Het zaadjes is helaas mislukt de top was afgebroken ! heb hem toch nog even laten uitgroeien maar toen ik terug kwam van vakantie zag ik dat het een mannetje was (iemand anders gaf ze water voor me enz) dus heb ik hem afgeknipt, heb in iedergeval nog wat zaadjes die ik nog had.
De stekkies waren btw niet bestuifd , was goed op tijd gelukkig.
Hij was rond de 2 meter. ( alleen de zij takken dus) hier een foto:
20120805_160331.jpg
iemand enig idee wat voor soort het kan zijn ?
Deze fotos heb ik net ff gemaakt:
hier staan ze alle 5 naast elkaar vond het wel een leuk gezicht.
ze zijn ong 1 meter - 1 meter 10, t blijven stekkies
20120916_154239 (1).jpg
nog een foto van een top:
20120917_141350.jpg
Het zijn helaas geen autoflower, dus moet ze van 8 tot 8 binnen zetten dat gaat allemaal goed etc.
Dit was het voor nu ik zal binnekort update.
Tips zijn natuurlijk welkom !!
Mvg, jeweetzelf1
Ze moeten nu nog ongeveer 3 weken uitbloeien ik zal update als er veranderingen zijn.
Hier wat fotos van de kweek ik heb er helaas niet al teveel ivm met een kapotte telefoon waar de meeste fotos op staan >
Als voeding gebruik ik BIO 1 wortel stimulator, inmiddels is dat niet meer nodig en gebruik ik gewoon water en soms pokon er bij.
hier een foto van toen ze klein waren:
20120601_194934 (1).jpg
Nog een foto hier toen ze iets groter waren:
20120620_214956.jpg
Het zaadjes is helaas mislukt de top was afgebroken ! heb hem toch nog even laten uitgroeien maar toen ik terug kwam van vakantie zag ik dat het een mannetje was (iemand anders gaf ze water voor me enz) dus heb ik hem afgeknipt, heb in iedergeval nog wat zaadjes die ik nog had.
De stekkies waren btw niet bestuifd , was goed op tijd gelukkig.
Hij was rond de 2 meter. ( alleen de zij takken dus) hier een foto:
20120805_160331.jpg
iemand enig idee wat voor soort het kan zijn ?
Deze fotos heb ik net ff gemaakt:
hier staan ze alle 5 naast elkaar vond het wel een leuk gezicht.
ze zijn ong 1 meter - 1 meter 10, t blijven stekkies
20120916_154239 (1).jpg
nog een foto van een top:
20120917_141350.jpg
Het zijn helaas geen autoflower, dus moet ze van 8 tot 8 binnen zetten dat gaat allemaal goed etc.
Dit was het voor nu ik zal binnekort update.
Tips zijn natuurlijk welkom !!
Mvg, jeweetzelf1
Comment