Hallo allemaal..!
Ik ben nieuw op dit forum en dit is mijn eerste topic gestart..
Rond Mei had ik een jong plantje gekregen van een goede vriend en dit was dus Special Queen #1..
Heel erg blij had ik die meteen bij mij in de tuin gezet.. er waren al 3 stekjes van gehaald maar dat hinderde
me niet want ik wist dat ze op die plek goed zou gaan groeien.
Dit was mijn tweede wiet plant en ik ben erg blij met hoe ze gegroeid is en nu lekker aan het bloeien is
Het is alleen jammer dat ik pas later ben begonnen met wat foto's te nemen.. ik zal ze hoe dan ook hier plaatsen
om ze met jullie te delen en hopelijk hebben jullie tips voor mij.
Ik heb haar 3 x gesnoeid en dat was het, ook heb ik geen voedingsstoffen gebruikt.
Geen last heb ik gehad van luis, spint of slakken.. eventjes had ik last van Trips, maar dat ging snel weg.
de foto's zijn gepost in chronologische volgorde
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Wat ik eigenlijk wilde weten is of ik nu meer blad en kleine takken moet afknippen of niet?
en of ik de gele bladeren moet weghalen of dat het niet uitmaakt ?
Ik ben nieuw op dit forum en dit is mijn eerste topic gestart..
Rond Mei had ik een jong plantje gekregen van een goede vriend en dit was dus Special Queen #1..
Heel erg blij had ik die meteen bij mij in de tuin gezet.. er waren al 3 stekjes van gehaald maar dat hinderde
me niet want ik wist dat ze op die plek goed zou gaan groeien.
Dit was mijn tweede wiet plant en ik ben erg blij met hoe ze gegroeid is en nu lekker aan het bloeien is
Het is alleen jammer dat ik pas later ben begonnen met wat foto's te nemen.. ik zal ze hoe dan ook hier plaatsen
om ze met jullie te delen en hopelijk hebben jullie tips voor mij.
Ik heb haar 3 x gesnoeid en dat was het, ook heb ik geen voedingsstoffen gebruikt.
Geen last heb ik gehad van luis, spint of slakken.. eventjes had ik last van Trips, maar dat ging snel weg.
de foto's zijn gepost in chronologische volgorde
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Wat ik eigenlijk wilde weten is of ik nu meer blad en kleine takken moet afknippen of niet?
en of ik de gele bladeren moet weghalen of dat het niet uitmaakt ?
Comment