Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lowryder twee buitenkweek 2012

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Lowryder twee buitenkweek 2012

Korting op 420shop
    hallo allemaal,

Deze zomer heb ik voor de eerste keer een autoflowering kweek gedaan.
    Ik had al enkele verslagen gelezen dus ik was erg benieuwd hoe deze plantjes het achter in mijn tuin gingen doen
    ik heb voor de soort lowryder2 gekozen, ik wilde kijken wat deze plantjes gingen doen zonder voeding etc, ik heb ze alleen wanneer echt nodig water gegeven.

Als eerst ben ik begonnen met het ontkiemen van de zaadjes, tussen een laagje van wc papier en 2 koffieschoteltjes
    Foto's-0009.jpgFoto's-0011.jpg
    En na een dag waren er al 3 klaar en uiteindelijk heb ik ze allemaal in een plastic tuinpot gezet, het was misschien slimmer om voor plastic bekertjes te gaan maar die waren helaas niet aanwezig de dag dat ik ze wilde overzetten.
    maar na +/- een week stonden er al wat grotere plantjes (die met oude jointjes ernaast zijn LR2's en de andere twee zijn Double D's waarmee ik ben gaan scroggen)

Foto's-0023.jpgFoto's-0016.jpgFoto's-0035.jpgFoto's-0038.jpgFoto's-0041.jpg

Foto's-0058.jpgFoto's-0084.jpg

het was echt al een flinke struik geworden, na een tijdje begonnen de bud's ook al wat te groeien.

Foto's-0075.jpgFoto's-0077.jpg

ik moet wel zeggen dat ik mijn bedenkingen had bij het verhaaltje ''van het zaadje naar wiet in 8 weken'' en dit bleek ook tijdens de kweek zo te zijn (misschien dat dit zaadje binnen wel in 8 weken klaar is dat weet ik niet)
    maar een halve maand verder begon het er al op te lijken, er kwamen al wat (trichomen?) op de binnenkant van de blaadjes en de witte haartjes kwamen.

Foto's-0057.jpgFoto's-0073.jpgFoto's-0074.jpgFoto's-0060.jpg

en ongeveer in de 11e week begonnen de toppen echt dikker te worden, het blad begon heel erg snel af te sterven en de haartjes werden snel bruin (mede door veel regen geloof ik)

en uiteindelijk was het zover dat de trichomen er perfect uitzagen naar mijn mening (milky/amber)
    dit is het resultaat na het grof knippen van de plant en uiteindelijke topjes (bij elkaar 140gr van 5stuks) en de plant is uiteindelijk +/- anderhalve meter geworden

conclusie:
    autoflowers is me goed bevallen en zeker voor herhaling vatbaar, de geur is wat sterker , en als je compacte toppen wilt zul je echt veel langer als 8 weken moeten wachten oja en verwacht geen grote opbrengst.

Re: Lowryder twee buitenkweek 2012

DSC00101.jpgDSC00111.jpgDSC00103.jpgDSC00009.jpgDSC00125.jpgDSC00133.jpg laatste 6 foto's werden vervangen door een link (??) hier zijn ze alsnog

Comment

Mooie toppen man
      Leuk verslagje!

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Comment

mooi man ben wel jaloers
        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

lekker hoor !
          Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Bezig...
          X