Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMS & WW buitenkweek 2012

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

AMS & WW buitenkweek 2012

Korting op 420shop
    Hoi,

bij het aanhoudende slechte weer heb ik mijn plantjes toch maar naar binnen in een buitenschuur verplaatst....ze zouden nog tot half november moeten staan dus dat leek me buiten geen optie meer (weinig zonlicht, vochtig, koud....). Plant begon al paars te verkleuren door de koudere nachten.

Ze staan nu binnen onder een 400W HPS, ik hoop dat ze de overgang van een beetje verteren...? Iemand ervaring met het naar binnenhalen van planten in bloei en de overgang van natuurlijk naar HPS licht?

Nu 4e week bloei, de AMS (rechts) is 160 cm hoog, de WW (links) 120 cm.

op de achtergrond staan nog 2 Royale AK autoflowers, gewoon omdat ik plots nog deze zaadjes tegenkwam en 2 weken geleden heb ontkiemd we zien wel wat deze nog gaan doen.
    Attached Files

Re: AMS & WW buitenkweek 2012

ziet er goed uit ,maar heb je er wel een ventilator bijstaan,anders hou je de toprot niet tegen

Comment

yep, ventilator staat erop. Enkel geen afzuig meer....zijn niet zo'n stinkers en toch al 5e week bloei achter de rug....

niet ideaal, ook de verlichting zonder reflecterende wanden maar alles beter dan nu nog buiten staan leek me..

Comment

en hoe ver zijn de trichomes

Comment

goh, toppen moeten zelfs nog zwellen, gaan nu pas 7e week bloei in dus nog minsten 2 weken, b ij voorkeur (als het niet gaat vriezen) zelfs nog 3 a 4 weken

Comment

alles gaat goed, heb nu wel veel fanleaves kort geknipt voor betere lichtinval maar best leuke, vooral stevige, compacte toppen. Typisch White Widow is ook de witte glans van trichomen. AMS heeft iets minder witte schijn, ook iets minder dichte toppen. Geurt ook haast niets...

ga ze nog 1 weekje laten staan, nog te weinig amber. Eventueel zelfs nog 2 weken, zouden ze 10 weken hebben gebloeid...

Comment

Bezig...
            X