Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Big but ( eerste keer )

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Big but ( eerste keer )

Korting op 420shop
    Dag mensen ik heb een zaadje gekregen , big but en heb hem in midden juni geplant.

Ik zou graag weten hoe ver ik sta met mijn plant, ik heb geen ervaring heb enkel veel gelezen op het internet.
    Ik heb geen enkel materiaal voor professioneel te kweken.
    Mijn plant staat in een +- 10l pot en heb hem de laatste 2-3 weken Terra Flores (bloeivoeding) gegeven omdat ik dit van een vriend heb gekregen.
    De bedoeling was om het te geven tot 1-2 weken voor de oogst zodat ik nog 1 week kan zuiveren met water en 1 week of meerde dagen droog laten staan.
    Ik heb ook last van zwarte plekjes op een paar blaadjes.
    Heb enkele foto's getrokken enjoy en ik kan alle tips of informatie gebruiken.

Willen jullie je mening geven over hoelang nog voor de oogst en zou ik hem de laatste 1-2weken in mijn kamer zetten omdat het weer in oktober goed tegeslaagd!

10/09/2012
    DSC01058.JPGDSC01060.JPGDSC01062.JPGDSC01063.JPGDSC01064.JPGDSC01059.JPGDSC01066.JPG
    Last edited by Whazzup; 10 October 2012, 21:05. Reden: foto, spelfout

Re: Big but ( eerste keer )

moeten in een veel grotere pot, 30-35 liter
    #puffpuffpasstuesday

Cannatuin '13

Comment

Moet denk ik nog 2 a 3 dus of ik zou nu stoppen met voeding of je gokt erop dat het eind oktober nog "goed" weer is.

Aan jou de keus

Mooi plantje verder!
      Iets grotere pot had geen overbodige luxe gezijn maar mooie plant!

Comment

Een grotere pot maakt de plant gewoon groter of maakt het de wiet ook beter, heb een foto waar je de pot kan zien erop gezet.
        Alvast bedankt

Grtzz Whazzup

Comment

het maakt de wiet niet beter, maar de plant word wel aanzienlijk groter! de wortels kunnen niet weg in zo'n klein potje
          je zal je verbazen over de wortelgroei als je je beaty omhakt,dat is echt een bonk wortel.

Comment

zeker die grote mag de pot wat groter, maar als je geen middelen hebt financieel voor voeding etc zou ik gewoon canna gebruiken en in een grotere pot, meer wortel groei en betere opname water als de wortels groter zijn.

Comment

Is canna dan voor mensen die geen financiele middelen hebben?

Comment

hihi nee maar daar zit wel voeding in en kost echt niet veel

Comment

Bezig...
                X