Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn 2 planten outdoor 2012...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Mijn 2 planten outdoor 2012...

overal staat dat pokon slecht is vanwege de stoffen die erin zitten, een beetje voeding speciaal voor wiet is niet duur, ligt altyd aan je portomonee maar zelfs goedkope voeding speciaal voor wiet is beter dan pokon, wel een vette struiken top hoe ze gegroeid zijn en er nog steeds staan

Comment

staan nog steeds, getopt met pokon de plant ging zichzelf verbranden. nu alleen water ga vandaag tomatenmest halen. DSC05250.jpgDSC05243.jpgDSC05244.jpgDSC05245.jpg
      sigpic it is just a flower

Comment

Die 10 Liter kippenmest da's verdeeld over meerdere emmers toch ?
        In 1 emmer komt dat niet goed toch

@batmeid: Misschien moet je even je eigen topic starten, je zit nu in Herbertus z'n topic.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

toch maar beendermeel ipv tomatenmest.

Comment

@QNQ
            Jazeker wel ! 10 liter mmer vol met OUDE kippemest mixen met potgrond en ik geef verder geen voeding meer..
            Let wel het is oude mest van zo'n 2 a 3 jaar en dat is al bijna grond geworden.. en de kippen lopen vrij en eten veel natuurlijke dingen. Geen plofkip met plofdieet vismeel..
            Bijna niemand die mn plant ziet gelooft dit verhaal maar het is echt zo.
            Ik ben een tegenstander van allerlei voedings flesjes en wil puur natuur mijn longen verzieken..
            De plant ziet er heel zijn leven echt GROEN uit en groeit en groeit en bloeit en bloeit.
            Mijn autoflower ervaringen zijn hetzelfde , mn telefoon met fotos is gecrasht maar met alleen kippemest en onder het dakraam van april tot juni dus zonder lampen had ik een plant van 1m bij 1m. Opbrengst gedroogd 80 gram. Dat vind ik niet slecht zonder lamp of booster..
            Als ik soms al die problemen met voeding leest.., flesje dit of flesje dat dan kan ik niet genoeg zeggen; gebruik gewoon kippemest en je rookt ook zonder die hoestbuien..
            Dus samenvattend ; Kippemest met hoofdletter K

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Ik vind het toch wel kicken.., het is 21 oktober en ik heb nog steeds een plant in volle bloei ! De laatste weken was het kijken naar buienradar soms vergelijkbaar met de gekste scenes uit een horrorfilm bekijken want ik had soms moeite om Nederland zoiezo te vinden op de radar.. Storm en wind hielden me wakker en het werd snachts wel erg koud..
            Maar na het gevecht tegen de elementen de afgelopen tijd zijn we dit weekend beloond met de zonneschijn !!161020121512.jpg161020121515.jpg
            Ik ben wel benieuwd wat het deze week WEER gaat worden maar iedere dag is er een denk ik maar , tot nog toe staat ze er nog prima bij !161020121514.jpg

Comment

@herbertus ik wil wel een topic starten ,,,,,maar ik zou niet weten hoe. dus sorry

Comment

DSC05259.jpgDSC05262.jpg

Comment

Bat meid ga naar het topic waar je een postje wil openen en klik links boven op nieuwe discussie starten en zo open jij je eigen topic.
                  God was never on your side..

Comment

Jezus wat een plant, ben benieuwd of het nog gaat lukken. Hoe gaat het op dit moment met het monster?

Comment

Comment

Bezig...
                      X