Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LR2's Buitenbende 2013

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: LR2's Buitenbende 2013

Comment

Comment

vrouwelijke zaden rond de 18-22 graden , alles daar boven persoonlijk mannelijk
        __________________________________________________ ______________

When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.

sigpic

Comment

je zit goed in de buurt HR83 , meer wil ik niet zeggen.

Comment

Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Kom op, wat is er mis met die mistery auto's? Ik zie er niets aan en ik zit me op te vreten wat er uberhaupt mis zou kunnen zijn. Kun je geen hint geven?

Is het misschien dat ze met ze vieren zijn, maar dat ze geen kaarten hebben om te klaverjassen?

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Comment

ik wil er toch ook nog even aan toevoegen dat ik best veel geexperimeteerd heb met de temperaturen en ontkiemen.
                  het kan toeval zijn of niet maar de temperatuur bepaalt toch zekere wel het percentage mannen/vrouwen bij regulier zaad.
                  de resultaten daarvan lopen echt van 20/80% tot 80/20 %

Comment

Comment

't Heeft te maken met hun opkrullende bladrandjes Deze Belg kan helaas niet meedoen :p
                      Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Ik weet waar ze last van hebben.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ik zal een cryptische hint geven: zoek naar zilvergrijs.
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.

Comment

Die opkrullende bladrandjes, een omgevouwen blad en een pietsie strek leken me nogal gewoontjes om een prijsvraag van te maken en die grijze dingetjes leken me stofjes ofzo, maar dat is dus wel wat. Hmmm. Tripsen?

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Ik ga voorlopig niets weggeven qua antwoorden, want het moet spannend blijven toch? Kijk eens in de helpdesk van het forum, daar is veel info te vinden over 'tekenen van aantasting'. 9 juni vertel ik wat jullie gezien zouden kunnen hebben. Leuk om alvast wat antwoorden te lezen, jullie zitten op de goede weg!

Comment

Denk dat ze vooral last van elkaar hebben.
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                                X