Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Kom op, wat is er mis met die mistery auto's? Ik zie er niets aan en ik zit me op te vreten wat er uberhaupt mis zou kunnen zijn. Kun je geen hint geven?
Is het misschien dat ze met ze vieren zijn, maar dat ze geen kaarten hebben om te klaverjassen?
ik wil er toch ook nog even aan toevoegen dat ik best veel geexperimeteerd heb met de temperaturen en ontkiemen.
het kan toeval zijn of niet maar de temperatuur bepaalt toch zekere wel het percentage mannen/vrouwen bij regulier zaad.
de resultaten daarvan lopen echt van 20/80% tot 80/20 %
Die opkrullende bladrandjes, een omgevouwen blad en een pietsie strek leken me nogal gewoontjes om een prijsvraag van te maken en die grijze dingetjes leken me stofjes ofzo, maar dat is dus wel wat. Hmmm. Tripsen?
Ik ga voorlopig niets weggeven qua antwoorden, want het moet spannend blijven toch? Kijk eens in de helpdesk van het forum, daar is veel info te vinden over 'tekenen van aantasting'. 9 juni vertel ik wat jullie gezien zouden kunnen hebben. Leuk om alvast wat antwoorden te lezen, jullie zitten op de goede weg!
Comment