Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LR2's Buitenbende 2013

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: LR2's Buitenbende 2013

als jij je zaad wilt ontkiemen , dan leg je de zaadjes onder je kussen

Comment

Daar heb ik andere methoden voor rob. Alhoewel, ik kwijl wel veel in mijn slaap, misschien werkt het!

DSCF5472.jpgDSCF5473.jpgDSCF5474.jpgLinks de Original haze autofem, rechts de amnesia.
      DSCF5475.jpgDSCF5480.jpgBlue cheese
      DSCF5476.jpgDSCF5478.jpgDSCF5481.jpgCritical Jack auto. Met een beetje meeldauw, als je goed kijkt op de meeldauwfoto zie je rechts een afgebroken tak, die rot niet. Goed nieuws dus.
      DSCF5477.jpg Het is koud aan de grond, zaadjes maken met de NLX x forrestberry haze. Deze bloeit al sinds begin juni, nog steeds geen rot! DSCF5479.jpgNDBI
      DSCF5482.jpg Verloop van rot in de taiga#2. Dit takje is ook voor zaadjes, nu maar hopen dat hij 't volhoudt tot ze klaar zijn.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Gehehe. Ik kwijl ook altijd. Zeiknat dat kussen.
        Toch nog mooie foto's voor deze gluurder.
        Je dames staan er zeer mooi bij LR2.
        Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
        Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

hoi
          zo zo deze staat er mooi bij hoor
          hoor dat mijn dames ook die kant op gaan

gr su6

Comment

helemaal top

Comment

Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.

Comment

Oke, gooi je broek maar op de enkels en scrollen maar!
                Original haze autofem en de Original Amnesia Autofem (Lastig selecteren met zulke afbeeldingen: luchtig is haze, compact is de amnesia. Hoewel, beide zijn ze redelijk compact) :
                DSCF5697.jpgDSCF5698.jpgDSCF5699.jpgDSCF5700.jpgDSCF5701.jpgDSCF5702.jpgDSCF5703.jpgDSCF5704.jpg

Comment

Mooi hoor die toppen !!!!!! check ff je pm !!

Comment

Comment

Geen foto's voor deze voyeur.
                      Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                      Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Ik zal de batterijen eens in de oplader werpen Berry Ryder! Morgen, of vanavond misschien al, weer plaatsjes

Comment

ndbi geen last van meeldauw hm apart is dat he alles bij elkaar en geen besmetting.
                          Goed plan om vast te oogsten om de meeldauw voor te blijven , het blijft een klote schimmel als je m eenmaal hebt.
                          sigpic

Comment

Dat is inderdaad apart, maar prettig! Vooral omdat ze nog niet in bloei is. Nog 3-4 internoden en dan begint 't pas..
                            Meeldauw is helaas niet te verhelpen, maar gelukkig zijn de meeste toppen onaangetast.
                            Vandaag 'n goeie 60 zaden geoogst, van oa. CJ x FBH en CJ x BBDR, ook die kruisingen met taiga#2 ipv CJ om hopelijk wat rotvrijere nakomelingen te kunnen kweken. Leuke bezigheid, houdt je van de straat en al.
                            Overmorgen is de blue cheese droog, en kan ik eens een tester roken.
                            Ook nog een topje amnesia mogen knippen, want daar zat rot in. Balen, maar je doet er niets aan. Al helemaal niet bij zo'n compacte buds.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oke, de haze is om. Spijtig, maar ik was zo lekker aan het knippen en ik kwam wat schimmelige plekjes tegen in de toppen, zodoende.

Wel een heuse fotoshoot gehad met de dames. Na wat nabewerking is mijn camera zo slecht nog niet. Alleen de kleuren van nur digital zijn onvergelijkbaar met spiegelreflex. Vandaar dat er effectjes bestaan. Soms zijn ze er wat overheen, maar al met al vond ik het wel leuke plaatjes. Jullie mogen meegenieten!

DSCF5707.jpgDSCF5709.jpgDSCF5710.jpgDSCF5711.jpgDSCF5712.jpgDSCF5713.jpgDSCF5714.jpgDSCF5715.jpgDSCF5718.jpgDSCF5719.jpgDSCF5720.jpgDSCF5721.jpgDSCF5722.jpgDSCF5723.jpgDSCF5724.jpgDSCF5725.jpgDSCF5726.jpgDSCF5729.jpgDSCF5730.jpgDSCF5731.jpgDSCF5733.jpg

tumblr_m21d1flzQ71qa0na7o1_500.gif

Comment

ziet er aardig uit!
                              Knowledge Speaks, Wisdom Listens

Comment

Yes, we are entertained, bis, bis, bis
                                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Bezig...
                                X