Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Daar heb ik andere methoden voor rob. Alhoewel, ik kwijl wel veel in mijn slaap, misschien werkt het!
DSCF5472.jpgDSCF5473.jpgDSCF5474.jpgLinks de Original haze autofem, rechts de amnesia. DSCF5475.jpgDSCF5480.jpgBlue cheese DSCF5476.jpgDSCF5478.jpgDSCF5481.jpgCritical Jack auto. Met een beetje meeldauw, als je goed kijkt op de meeldauwfoto zie je rechts een afgebroken tak, die rot niet. Goed nieuws dus. DSCF5477.jpg Het is koud aan de grond, zaadjes maken met de NLX x forrestberry haze. Deze bloeit al sinds begin juni, nog steeds geen rot! DSCF5479.jpgNDBI DSCF5482.jpg Verloop van rot in de taiga#2. Dit takje is ook voor zaadjes, nu maar hopen dat hij 't volhoudt tot ze klaar zijn.
ndbi geen last van meeldauw hm apart is dat he alles bij elkaar en geen besmetting.
Goed plan om vast te oogsten om de meeldauw voor te blijven , het blijft een klote schimmel als je m eenmaal hebt.
Dat is inderdaad apart, maar prettig! Vooral omdat ze nog niet in bloei is. Nog 3-4 internoden en dan begint 't pas..
Meeldauw is helaas niet te verhelpen, maar gelukkig zijn de meeste toppen onaangetast.
Vandaag 'n goeie 60 zaden geoogst, van oa. CJ x FBH en CJ x BBDR, ook die kruisingen met taiga#2 ipv CJ om hopelijk wat rotvrijere nakomelingen te kunnen kweken. Leuke bezigheid, houdt je van de straat en al.
Overmorgen is de blue cheese droog, en kan ik eens een tester roken.
Ook nog een topje amnesia mogen knippen, want daar zat rot in. Balen, maar je doet er niets aan. Al helemaal niet bij zo'n compacte buds.
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Oke, de haze is om. Spijtig, maar ik was zo lekker aan het knippen en ik kwam wat schimmelige plekjes tegen in de toppen, zodoende.
Wel een heuse fotoshoot gehad met de dames. Na wat nabewerking is mijn camera zo slecht nog niet. Alleen de kleuren van nur digital zijn onvergelijkbaar met spiegelreflex. Vandaar dat er effectjes bestaan. Soms zijn ze er wat overheen, maar al met al vond ik het wel leuke plaatjes. Jullie mogen meegenieten!
Comment