Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Wie het kleine niet eert HJM... en inderdaad het is en blijft onkruid vapoman. Weggooien is zonde, probeer de 2e ronde
En thanks Beginn, afwachten maar.
Gisteren een rokertje met de TB hasj #2 gedaan.
Binnen een paar minuten valt de grote last van je schouders en glij je langzaam weg in de vergetelheid van de diepe slaap.......... geen seconde wakker geweest vannacht!
Persoonlijk heb ik ze zo het liefst, dus de TB hasj is voor mijn doeleinden perfect!
mooie foto's , en ja lekker slapen , zonder pijn in je lijf dat is heeeel fijn !!!! maar verschillende soorten geven ook verschil in slaap , had dat zelf al veel eerder in een log boekje moeten zetten , denk ook wel eens had ik van die soort nog maar wat !!!
OR Overdrive is in feite nog een tester uit Finland, dus ergens zullen ze wel opduiken mettertijd.
Vanwege het slechte weer, veel wind en regen, maar ook veel zon geen foto's van het buitenspul.
Het binnenspul echter... vandaag nog een rondje Ice-hasj gedraaid met een knipafval mix van o.a. PP/pD/ DD/ RDxUE enz. Drie rondjes, dus verschillende kwaliteit.
Was weer een leuk werkje!
Comment