Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vale's outdoor adventure 2013

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: vale's outdoor adventure 2013

??? ben mijn spraakwater kwijt, gebeurd me bijna nooit.....
    Ben ik nou op afstand bedwelmd, over Internet nog wel.
    Ziet er goed uit, keep it up.
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Je pictures zeggen alles Vale, meer dan mooie foto's ook man, je RDB gaat nog even verder dezer weken.
      Buitenwiet is niet verkeerd zoals je ziet dit voor de binnenkwekers, haha suc6 en ltrz
      The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Dank je oerhippie, scheelt als je twee hobby's kunt combineren. Buitenwiet is al vele jaren niks mis meer mee.

Omdat het vandaag weer mooi weer is, nog een paar foto's van de 2 bloeiers.

Comment

ziet er geil uit vale!
          keep up the good work m8

Comment

Mooie foto's , hebben een paar van de zelfde planten , ben nieuwsgierig van welke planten de foto's zijn , ook naar de harbinger !!vreemde plant ook, van dat leer achtige blad !! deze is bij mij verder dan die Dame Blance !!grtz Budha

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oeps dat is een top in die DAME BLANCE , wat een top !!!!!!!

Comment

Comment

Vale, scherpe pics, waarmee fotografeer jij, ik heb zon klote toestelletje met een resolutie van 0,3 mtr.
                Ja, het zijn niet meer de buitenwietjes van jaren geleden, rookte vroeger nog de columbiaanse wiet met
                veel zaad, old scool yepp ga je gang en laat ze gaan

Comment

De laatste foto's komen van mijn mobieltje, SonyEricsson Xperia Arc S.

Andere komen van de Sony Steadyshot dsc-w710 (huis/tuin/keukendingetje 16,1 mp) en dan heb ik nog een Sony Alpha voor de close-ups.
                  Ik ben qua fotograferen nu volledig "afhankelijk" van Sony toestellen, de laatste 10-15 jaar volledig overgestapt.

Comment

Die Harbinger presteerd boven verwachting.

Dat kan Buddha nog niet nadoen, denk ik.
                    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Die recovery dame blanche is wel meer sativa dan de new dame blanche merk ik. Ook al zit er bij mij nog een sativa doorheen! Er zijn waarschijnlijk dus (toch) twee lijnen op basis van Mr. Dame Blanche zijn werk
                      'K zie een boel gelijkenis met hier in de tuin! Lekker doorgaan vale
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Comment

Ha, hier ook een Sony adept. Zat vroeger op Minolta en heb mijn lenzen gehouden toen Sony dat overnam.

Die GSM foto's zijn trouwens ook heel strak. Weten mensen vaak niet, maar de camera (sensoren) in de iPhone en Galaxy S4 etc komen ook van Sony vandaan.

Die Harbinger is inderdaad flink geworden. Leuke plant is dat toch.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

De lenzen bij mijn Sony zijn van diverse makelij, Sony lenzen zijn me toch te prijzig....je moet ergens de grens trekken bij je hobby!

iPhone ken ik niet, ben absoluut anti-appel (vooral toen ik hoorde dat je consultkosten moet betalen bij een reparatie..van de zotte!!)
                            Samsung toestellen maken ook zeer goede foto's, een kameraad gebruikt er altijd eentje in zijn tattoo-shop om zijn werken vast te leggen, super foto's.

Nog een paar foto's van testplanten (namen er niet bij btw)
                            Eerste een man.

En twee kleine dames.

Comment

Ambrosia x Bonkers das een uniek soortje, begint het goed te doen zeg.
                              Je testplanten komen die uit stek of zaad, zo ziet een man eruit tot laters

Comment

De kleintjes zijn uit zaden, stekken doe ik zelden. En dan alleen stekken van mezelf.

Ik vertrouw die handel niet, welke soort weet meer dan de helft niet en dan heb je ook nog eens stekken van een zeer oude moederplanten: troep!
                                En komt nog bij dat ik niet mee wil helpen aan "de georganiseerde misdaad", zoals Ivo dat noemt. Ik kweek mijn eigen wiet uit geruilde zaden zonder verdere inmenging:
                                Self-sufficiency rulez!

Comment

Bezig...
                                X