Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vale's outdoor adventure 2013

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: vale's outdoor adventure 2013

Zweden. EN Finland/Rusland
    Last edited by ceBep; 29 January 2013, 20:50. Reden: land vergeten.....

Comment

allejezus vroeg man, die RDB > stiekem binnenavontuurtje soms ?

goed goan
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Ze kunnen een tijdje onder de LED, dus eerst binnen.

Comment

cool !

Ik heb afgelpen seizoen een tweetal RDB-tjes buiten gehad maar dat vonden ze toch niet zo erg fijn helaas. Dus de rest ligt lekker knus te wachten op een mooie binnenkans, dat verdienen ze namelijk.

ik voel me wel een ontzettende saaie -piep- met m'n drie soortjes voor buiten als ik die lijst van jou zo zie ... wie weet, moet er eens over denken of het een variakweek wordt dit jaar.. er wordt nogal wat gebruikt met medische achtergrond hiero, en ook nog door lui die liever blijven bij wat werkt dan experimenteren met wat nog meer werkt
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

vale kan je geen specifieke bron zeggen?
            maar iig veel succes met je plantjes
            oh en trouwens ook die tabak en pepers enzo, bij mij zijn ze al ontkiemd
            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Waarom zou Vale dat doen?
              Er is zoiets als een vertrouwensband tussen growers op partikulier niveau, of is dat anders bij jou Poepzak?
              Hey Vale waarom probeer je niet eens die RDB's te verduisteren in de loop van de lente, heb je rond het begin van de zomer al een oogstje!

Comment

Ga je weer volgen. Als het net zo goed is als vorig jaar zal dit een leuk topic worden.

Comment

wanneer worden de eerste buitengegooid vale???
                  Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Iedereen heeft zijn favo soortjes, dus als je daarvoor gaat Onbekend maakt onbemind meende ik?

Mijn "ultieme" soort is nog ergens, dus ik zet zoveel mogelijk "andere" soorten om haar te vinden! Sommige soortjes doen het prima qua groei, bloei en smoken, maar het zoeken gaat voort; het zoeken is ook een hobby.
                    Dit jaar heb ik via diverse bronnen ( welke anoniem blijven, niet overal is er een tolerantie op cannabis(zaden) aanwezig) weer een mooie selectie waaruit ik kiezen mag.

De eersten zullen naar buiten gaan wanneer het weer het toelaat; maart/april, dus dat kan nog wel ff duren. De RDB zijn als allereerste test bedoelt, dus of ze blijven??
                    De winter is nog in volle gang, dus ik (en de andere buitenkwekers) hebben tijd genoeg, maar erover beginnen te schrijven, is een deel van de voorpret
                    en dat vind ik ook al prachtig om te doen

Comment

Dat je nog een keuze kan maken uit je zadencollectie .
                      Geweldige namen die mij weer totaal onbekend zijn, dus ik ga dit topic zeker volgen.

Mvg wamy

Comment

De meesten zijn voor mij ook onbekend, daar ligt bij mij net de uitdaging in. Elk jaar weer een verrassing wat de pot schaft aan het eind van het jaar
                        En een keuze maken is moeilijk, maar we komen er wel.

Schuif gerust aan, beetje geduld moet je nog wel hebben voor "het werkelijke geweld uitbarst".....

Comment

dat dat geweld maar lekker uitbarst zou ik zeggen...
                          Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

word de hottest topic om te volgen heb ik zo het vermoeden ! *follow*
                            --------------------------------------------
                            Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
                            ik voel me een geurillaboer

Comment

Geduld heb ik hoor, laat dat geweld maar komen vale.
                              Toch chapeau dat je een keuze kan maken, ik zelf zou gewoon alle soorten zetten .

groetjes wamy

Comment

Alle soorten zetten gaat het niet worden dit jaar, ik heb adoptieouders waar ik een paar mag zetten, dus de mooiste kan ik doen. Maar helaas geen adoptieouders genoeg
                                En er komen nog een paar soorten bij de komende week..... keuze genoeg weer dit jaar. Eerst maar zorgen dat we het weer meekrijgen, want het begint steeds meer te jeuken!

Comment

Bezig...
                                X