Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vale's outdoor adventure 2013

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: vale's outdoor adventure 2013

Ach, angel... het is gewoon een zielig figuur, laat hem maar!
    Hij heeft een waarschuwing van mij als mod gekregen en gaat nu persoonlijk lopen etteren. Dit zegt alles over hem als mens
    Hij heeft mij ook al zwart gemaakt op de chat, dus ik ben zijn gedrag gewend.

Ik heb eerder vermeld dat het forum hier in geen enkele wijze bij betrokken is, dat hij dit wel zo opvat is zijn probleem.
    Last edited by ceBep; 4 November 2013, 20:51.

Comment

joh angel was maar flauwekull man

vale gaat er nu volop op in .

vale sinds de dag dat ik hier terugkwam,kreeg ik al een beetje rare opmerkingen,zowel als op me post, als op alles dat ik zij... van je terug,
      toen bij het topic van hermelien, vond jij het belangrijker om mij erop te pakken, dan dat arme meisje die machteloos stond en om hulp schreeuwde 1zinvolle zin te typen,
      als mod verwachte ik wat meer inzet van je,en had meer van je verwacht!
      je vond het interessanter om gelijk je tegen mij te keren,dan je 1minuut te moeite te nemen, voor iemand die smeekte om antwoord en hulp.
      de enige die de moeite namen waren escargot en ik op dat moment.

dat vond ik ook niet netjes en een beetje onbeschoft,
      op de chat zwart maken is een groot woord, echter ben je niet de meest vriendelijkste persoon ,of eerlijkste je doet het liever achterwaarts zodat de mensen denken dat het al snel aan de ander ligt,

wat betreft die waarschuwing is jou keus en sta je vrijblijvend voor om die beslissing te nemen als mod,
      echter zie ik heel wat topics waar de MET CITAAT REAGEER knop word gebruikt en dan niet 1malig.

maarja om het achterdeurtje te gebruiken moes je natuurlijk mij erop attenderen,
      jou keus en maakt me ook niet uit,

Maar was het geen beter idee als het je zo stoort, om die CITAAT REAGEER knop,
      Punt 1 te verwijderen, zodat niemand het kan gebruiken.
      Punt 2 het te accepteren,en er ook niet moeilijk om hoeft te worden gedaan.

de mogelijkheid lijkt me in kwestie er niet te staan voor de show,
      en voor de members is het ook een beetje klote, die beseffen vaak niet eens wat er mis mee is om dat te doen,

en dan de opmerking dat zegt alles als hem over mens je toont het goedde voorbeeld als moderator,
      als mens zijnde ben ik een goed persoon,hoe kun je dit nou invullen terwijl je mij niet eens kunt,
      als je mij kon had je het recht om dat eerlijk te kunnen bevestigen,
      maar nu veroordeel je iemand,van iets wat je niet eens weet.
      jammer vale.

Staff

Comment

staf, ga je nu echt dit topic vervuilen met jouw off topic reacties?
        ik walg gewoon van jouw soort off topic reacties in iemand anders z'n kweekverslag.
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Heren, begraaf die strijdbijl toch!?! Peace!
          Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Omdat je het zo lief vraagt el plantos.
            Volg ik je advies op begraaf de bijl maar :p

Gr

Comment

Jij hebt me hier in het verleden op het forum vaker beschuldigd van dingen waar ik part nog deel in had.
              Ik ben hier dagelijks en weet wat er speelt! Jij daarentegen duikt onder en je komt weer terug met vooroordelen, beschuldigingen naar mij vanwege een waarschuwing.
              Je doet maar.............

Comment

waarom zit ik nog niet in deze discussie .. ik doe toch ook mijn best om buiten de lijntjes te kleuren .. zucht..

Comment

Nou vale, niet lullig bedoelt ofzo.. Maar staff heeft wel gelijk in het feit dat je hem elke keer moet hebben met die citaat. Ik vind dat ook beetje mierenneuken hoor. I mean cmon.. Als je het bij hem doet moet je het ook bij andere doen.

En wanneer stopt dit gezeik? Vernageld aardig de topics.. Vind leuker lezen zonder gezeik ^^ en slaat toch nergens op.(maar das mij mening)
                  sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vale View Post
                    Jij hebt me hier in het verleden op het forum vaker beschuldigd van dingen waar ik part nog deel in had.
                    Ik ben hier dagelijks en weet wat er speelt! Jij daarentegen duikt onder en je komt weer terug met vooroordelen, beschuldigingen naar mij vanwege een waarschuwing.
                    Je doet maar.............

even ter alle duidelijkheid vale!!

jou in het verleden vaker beschuldigd van dingen waar je part nog deel in had?
                    als dat zo was waarom kon je destijds dan wel leuk en fanatiek doen naar mij toe?

ik kreeg zelfs nog wat nadia zaadjes van je toegezonden destijds en nog een of ander soortje weet de naam ff niet meer,
                    vervolgens raakte het forum arm (leeglopend) na me kweek met de nare ervaring wat jij ook wel weet, voor de 3e keer op rij,
                    ben ik zelfs een tijdje ook van het forum afgedoken, echter kon ik deze hobby niet weerstaan, en kwam toch terug,
                    vanaf dat moment, de post wat je in me topic achterliet was al anders dan ik gewend was, je kwam nog bot en egoistisch over,
                    vervolgens hadden we een babbeltje waar je opeens me eigenlijk niet serieus meer nam,en begon kortaf en bot te reageren,
                    wat onnodig was, vervolgens werd je steeds botter en lulliger na mij toe, op een gegeven moment had ik daar genoeg van,

dus aub als je wat wil zeggen, zeg het echte eerlijke verhaal of zwijg, ga niet zomaar wat zeggen hoe het niet gegaan is.

is het gezeik nou afgelopen en kunnen we nu hier normaal verder weer zoals destijds.
                    of negeren ?

staff

Comment

@vervolgens raakte het forum arm (leeglopend) na me kweek met de nare ervaring wat jij ook wel weet, voor de 3e keer op rij,
                      ben ik zelfs een tijdje ook van het forum afgedoken
                      ,

heb jij het nu echt zo hoog in je bol dat je denkt dat 'n forum 'leegloopt' omdat jij "
                      kweek met de nare ervaring" hebt gehad???
                      als je zelf eens als 1ste stopt met zeiken in andersmans topic geef je tenminste hetgoede voorbeeld

ik vind je in het begin nog wel 'n leuk forumlid maar laatste weken ben je behoorlijk irritant.
                      altijd alles beter denken te weten, vervelende discussies uitlokken op chat enz...
                      je denkt overal wat op te moeten zeggen!
                      je menig geven heb ik niks op tegen, maar jouw mening opdringen ben ik kotsbeu onderhand!

en door jouw off topic reacties in dit kweekverslag is er nu al 1 complete pagina door JOUW verpest omdat het totaal niks meer met het kweekverslag zelf te maken heeft.
                      je zult wel trots zijn op jezelf dat je dit topic lekker hebt beklad met jouw off topic reacties.
                      je bent echt met de dag walgelijker aan het worden.
                      en dan nog zomaar dingen schreeuwen op chat wat nergens op slaat!!!

als jij wil verder gaan zonder gezeik moet je eerst eens leren ZELF je mond dicht te houden.
                      maar je blijft zelf het vuurtje brandend te houden door te blijven reageren met off topic reacties in dit kweekverslag.
                      waar is je fatsoen gebleven???????

HOE MOET IK ONTKIEMEN
                      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Dit is geen kweekverslag meer, maar een reltopic.....

Comment

Comment

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

Comment

Comment

Zucht..
                                sigpic

Comment

Bezig...
                                X