Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik heb afgelpen seizoen een tweetal RDB-tjes buiten gehad maar dat vonden ze toch niet zo erg fijn helaas. Dus de rest ligt lekker knus te wachten op een mooie binnenkans, dat verdienen ze namelijk.
ik voel me wel een ontzettende saaie -piep- met m'n drie soortjes voor buiten als ik die lijst van jou zo zie ... wie weet, moet er eens over denken of het een variakweek wordt dit jaar.. er wordt nogal wat gebruikt met medische achtergrond hiero, en ook nog door lui die liever blijven bij wat werkt dan experimenteren met wat nog meer werkt
Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
Waarom zou Vale dat doen?
Er is zoiets als een vertrouwensband tussen growers op partikulier niveau, of is dat anders bij jou Poepzak?
Hey Vale waarom probeer je niet eens die RDB's te verduisteren in de loop van de lente, heb je rond het begin van de zomer al een oogstje!
Iedereen heeft zijn favo soortjes, dus als je daarvoor gaat Onbekend maakt onbemind meende ik?
Mijn "ultieme" soort is nog ergens, dus ik zet zoveel mogelijk "andere" soorten om haar te vinden! Sommige soortjes doen het prima qua groei, bloei en smoken, maar het zoeken gaat voort; het zoeken is ook een hobby.
Dit jaar heb ik via diverse bronnen ( welke anoniem blijven, niet overal is er een tolerantie op cannabis(zaden) aanwezig) weer een mooie selectie waaruit ik kiezen mag.
De eersten zullen naar buiten gaan wanneer het weer het toelaat; maart/april, dus dat kan nog wel ff duren. De RDB zijn als allereerste test bedoelt, dus of ze blijven??
De winter is nog in volle gang, dus ik (en de andere buitenkwekers) hebben tijd genoeg, maar erover beginnen te schrijven, is een deel van de voorpreten dat vind ik ook al prachtig om te doen
De meesten zijn voor mij ook onbekend, daar ligt bij mij net de uitdaging in. Elk jaar weer een verrassing wat de pot schaft aan het eind van het jaar
En een keuze maken is moeilijk, maar we komen er wel.
Schuif gerust aan, beetje geduld moet je nog wel hebben voor "het werkelijke geweld uitbarst".....
Alle soorten zetten gaat het niet worden dit jaar, ik heb adoptieouders waar ik een paar mag zetten, dus de mooiste kan ik doen. Maar helaas geen adoptieouders genoeg
En er komen nog een paar soorten bij de komende week..... keuze genoeg weer dit jaar. Eerst maar zorgen dat we het weer meekrijgen, want het begint steeds meer te jeuken!
Comment